Friday, May 4, 2007

sunyi........ :(

hmmm...hari yang panjang......sedey....ntahla...sebab sunyi kot......minggu aku sengaja menyibokkan diri belajar sket2 pasal html.....takut terasa sunyi...pastu murung ..pastu dok berkurung...pastu...nangis sensorang..pastu frust...pastu tension...patu xlalu makan....pastu...xtahan lagik dan terus bunuhdiri......nanti kuar dalam paper...."hansome boy suicide"...aku nak kuar dalam the star jerk....xnak kuar dalam metro...ekekekke.......:p

banyak lagi bender aku nak wat...so, aku decide, forget the past, and start a new life..........alone......tu la masalahnyer...aku sunyi la.......tapi aku raser nih bukan masa yang sesuai aku dok bercinta cintun....aku nak commit dalam keje dulu...carik duit bebanyak....:P

kan best kalo duit tu macam air jerk...ekekekekekek.....huk aloh..aper aku merepek nih.....

"LOVE not only made for LOVERS, but its also for FRIEND who love more better than LOVERS"

No comments: