Thursday, November 1, 2007

dilema

im in dilemma now...cewahh..macam lagu nelly jerk
taktau nak pilih kerjaya atau cinta....
hmmm.....
lately im quite bz coz manage my schedule for next jobsssssssssssssss.......

1. kempen anti merokok peringkat kebangsaan...
2. pintu gerbang kb uptown
3. kada report (70pages)

ermm....maner satu aku nak start dulu ni...sbb sumer jobs ni utk bulan 12 akan datang....
deathline dekat2 lak tuh.,...
benci tol....

lagi satu dilema aku...
aku xtau la....
bulan 12 ni aku banyak tempat yang aku attend....
sumernyer di kl..
tapi, tarikh+tempat berbeza2.....
8 hb = gathering sifoo.com with microsoft...
16hb = kawin angah "dia"
23hb = kawin member...+ birthday izza
26hb = birthday aku..hahaha.....

tapi aku maybe akan ada banyak keje bulan 12...
aku xtau samada patut pergi atau tak....
eish........penin pale otak aku....

1 comment:

Izzatul Azma said...

waaaa...terharu giler ok ko igt besday aku :D
saaayaanng kat ko ;) hiks~