Sunday, November 15, 2009

matang merapu~

apa maksud matang bagi kamu2??

+adakah bila kamu2 mengumpat/bicara pasal wanita yang keluar dengan laki orang dikatakan matang??

+adakah kalau matang, kamu sentiasa serius dan tak boleh bergurau??

+kalau matang, bermakna kamu akan layan orang lain macam orang bawahan??

+kalau matang, adakah kamu tak dengar lagu "ingrid michealson" bertajuk "turn to stone"??

+adakah matang bermaksud, kamu tidak akan melayan sesiapa pon yang kamu anggap kebudak-budakkan??


haih~...

14 comments:

adie said...

menatang sape tak ngan matang? hihi..

bagi aku matang adalah apabila umur aku cukup tuk kuarkan seme duit dalam kwsp.atau apabila tempoh insuran aku dah matang dan boleh kuarkan seme duit tu.hihi

Cheni Khair said...

permatang pauh sudah matang. boleh dituai.

aku matang. tu sebab aku takmo kawan ngan ko. budak tak matang. hahahah.

opaq said...

penyuk = lepas insuran ko matang, ko boleh la support aku membeli insuran aku plak..haha

cheni = eleh~....ye la tu...hehe

ezzati said...

bg aku lak matang ni bila dpt b'pk secara warasinnn...

opaq said...

hehehe..aku sudah waras pakk~...haha

~ mizzAmy ~ said...

amy tak matang lagi, sebab tuh tak tau matang tuh apa. hahahaha...

opaq said...

amy =
hehehe....fat ngan amy lebih kurang sama je...hehehe

Che'Ni said...

fat? gemok...haaaaa...akhirnya ko matang kerana memperakuinya.

jangan klik!!! said...

ape nih?

Anonymous said...

+aku rasa matang bila dh reti anyam ketupat

Sitie BUm BUm said...

matang tu lebih pd maksud berpengalaman

opaq said...

che ni =
baiklah.....hehehe

francesca =
hehe..aku tau...aku setuju ngan ko...
nampaknya, aku blom matang sebab xtau anyam ketupat..hhehe


siti =
ooo....hehe

Unknown said...

ada satu tmpt kat perak namanya matang kunda, tp ciri2 di atas takde di tmpt tersebut.. mungkin pada orang2 di sana.. xto plak aku..

err.. aku kompius dgn stetment aku

opaq said...

cik konpius..ko konpius sokmo...~hehhe