Monday, February 15, 2010

gong ci pat cai

eheh~....

sepupu aku bilang begitu...
gong ci pat cai...

semalam, walaupon bekerja,

masih sempat memboloskan diri pada waktu petang untuk pergi beraya ke rumah bos my beloved yaya...mr kooh...

sampai dirumah mr kooh,

kelu, xtau nak cakap apa....

haha...last2, keluar topik pasal healthy n art painting...

ayat yang best/sedap/sesuai dikatakan oleh mr kooh pasal healthy ialah :

yaya : dio gemuk ni...
mr kooh : buke gemuk ni, gagoh..meme betuk bade dio(aku la tu) lagu ni.. bade besa, tidok gemuk...gemuk lain....hok ni sehat ni...
*translate : bukan gemuk ni, tough...memang bentuk badan dia besar camni..
bukan gemuk, tapi sehat...hehehe...


oh, malam pulak, sampai dirumah jam senja 7.30 malam...

terus semayang berjemaah...maghrib..

ramai....semalam jugak ada buat bbq dirumah...

ummi ajak semua keluarga untuk dtg kerumah....

kecoh jugak satu rumah...



so,cuti chinese new year tahun ini, digunakan sebaik mungkin...eheh~...











7 comments:

riniey said...

oooo begitu....hehehe aku ingatkan.....

army4war said...

sambutan tahun baru cina ko lebih meiah dari kaum cina haahaha!!

gong xi gong xi..

wo pu ci taw..

mopiko lailaaaaa!!!~

opaq said...

rini = mmg la begini...hahahah...

migha = tau pon..aku pon xjangka..hehe..kalau ko ada, lagi best kot...haha..wo ai ni, wo pu ci taw u pu ke ai...

bistari said...

raye cine??aku tdo je kt rmh..
puas ati aku tdo sehari suntuk..

Jard The Great said...

aku gi bahau raya cina.. bukan kelantan.. ehehe

~ mizzAmy ~ said...

sihat ko gemuk?? ngehngehngeh.... apa-apa pun yaya tetap sayang. tak gitu??

kepah said...

agak2 sape yg xsemayang g amek gamba tu ye?gaye mcm pro..hahaha