Friday, May 13, 2011

ye, gua kawin ngan makcik lu.



hari ini, malam tadi.
gua ada majlis keraian yang dibayar.
dijemput khas oleh rakan-rakan sepejabat gua.
jauh gua pegi makan malam hari ini.
kat besut.

lepas mandi.
gua tenung cermin, lama-lama.
tengok apa yang tak kena.
gosok-gosok perut gua yang dah macam gunung tahan.

jambang/misai yang sebulan tak dicantas,
gua serious nampak macam pakcik-pakcik kemaruk pergi dangdut.
nampak serabut, tapi apa ada hal.

hati maseh 21.

remaja.urtv.

bagi gua, penampilan belakang cerita.
ini majlis keraian member gua nak gi jauh.
gua nak jumpa member.
bukan nak pegi memancing cikaro.

Sehinggalah semasa mahu pergi order rokok besar berasap wangi.

"am, tumpang tanya pakcik, pakcik nak order apa..??"

Pakcik?

gua kena kawen sekarang.

haih~.

take care syam.

nanti gua turun jengka, gua roger lu.

No comments: