Saturday, October 6, 2007

eksiden...

pergh giler ar smalm....
takut giler aku....

memula camni....
smlm xtido sbb gayut..pastu sambung "ketidaktidoan" sampai kepetang...
coz kemas bilik....bilikku berwajah baru..
muahaha...katil+almari+dan lain2 dah berubah..
letih giler...
kol 4 lebih baru abis sumer...
fuhSS....~~~~

rilex2..tertido...bangun2 dah kol 6.53 ptg...
asar tak smyang lagi...
cepat2 solat...
ingat nak sambung tdo..
tp xsedap plak raser...so, buka kat luar ngan dak2 kolej...

after breakfasting, lepak2 kat dorm kolej..
diorg ajak gi jejlan....pada mulanya, xnakpegi sbb letih dan xlarat...
tapi, pegi jugak.....8 org pegi....2 kete..
first gi mydin...
then wakaf che yeh...aku beli baju selai..berkenan kat jeans..tp xder saiz...
malam ni pegi lagi...

nak dijadikan citer...
lepas gi wakaf che yeh, aku ingat teros balik...ruper2nya, diorg nak gi isap shisha...
si ady bawak kete bukan main laju...dlm kete tu ader aku+ady+mijan+bani....
dalam kete satu lagi..ader iskandar+wan+alip+amar....
kat selekoh tu..aku dah perasan jalan mmg tajam....
aku ckp kat ady...
"ady selekoh dy...SELEKOH ADY!!"...
jalan tu mmg nampak straight...
si iskandar yang ikut dari belakng ni xnampak@ingatkan jalan tu lurus x sempat wat aper2...
melainkan brekk panjang.....sreett......!!!!

aku ingat kan kete ady yang bunyi...rupernyer kiter diorg..
terbabas....
aku memamg panic giler....
keluar dr kete..aku mula terbayang bukan-bukan....
nasib baik diorg slamat sumer....
alhamdulillah....
then, ader brader dtg tolong callkan kete tarik..

pastu gi minum kat sate malaysia...
bincang ngan brader tarik tu camner nak setel....
fuhh.....
sampai kolej lebih kurang kol 2.20 gitu....
minum ngan hisham jap...kol 3.30 balik umah...
smyg isyak...tido..bangun kol 10...
aku x sahur lagi arini.....

No comments: