Tuesday, October 2, 2007

kete rosak

bukan kete aku la...
ekekekekelk....
kete ady...arini...kat celcom centre...

went to opis awal....
7.30 gitu..takut jem...
alik2...
xjem plak...
nasib baik...
reached opis very early....
lepak2+hanging up with opismate...
nama aku pon xingat...
jijie kot...(azizi)...
ja sampai....
tros wat keje....
rajin tak??
wahahahaha.....im so high ok...

already planing to go to jpj to renew roadtax...
turn up called hannan(opismate) fren to sttle it...
so mudah ok...
so bz woth urgent jobzzzzzzzzzzz...........
1. kempen taknak merokok!!
2. majlis berbuka puasa with tok guru
3. kad raya printing....1000pcs
4. invitation card...

my boss is very mean...
adding me up with some interactive project....
for kempen taknak merokok!!.....
wahhh......nak siap dalam masa 2 minggu...
mana sempat boss.....
giler ke aper???

+- 12 oclock..ady called....
his car broke down....
mintak ijin sama bos...
tros kuar....tulun carik jumper area2 tu,...
kedekut tol pomen tu...nak pinjam jumper pun xnak bagik....
nasib baik cina yang very kind bagik pinjam....
still xleh....panggil member aku...tolong2..setel....

back to opis 1.00++.....
worried bout boss....
coz, i tell him just 30 minute....turnup to an hour...
siap2kan keje....
balik...
sharp....
muahahaha,,,,,,
so malas....ok

petang ni dah boleh basuh rambut.... :p
so happy....

3 comments:

Anonymous said...

ok la tu paq..kereta rosak..

aku ni pelbagai perasaan ada. just oni sampai opis. NAZA CITRA di kemas orang malam tadi.

well, malam tadi elok2 je bawak citra tu gi tarawih, balik masjid, gi hang up. then parking cam biasa. kat depan apartment.

depan ada kereta orang, belakang pon ada kereta orang lain.

but then, masa nak gi kerja..citra dah takde kat situ. 8.30 am ..went to balai polis jln tun razak..near ampang park buat report..

nak balik ipoh raya ni....dalam citra tu ada 3 keping bingkai besar surah 3 Qul bersama khad Allah & Muhammad baru ambik kat Central Market, brought untuk mak.

bukan rezeki. Allah bagi sekejap je. pinjaman kan. aku REDHA. tapi aku tak putus ikhtiar...

wish me luck... nak solat tahjud malam ni...

pulangkanlah citra itu!

ada nampak NAZA CITRA - Silver Krom - WPU 9020 - ada sticet UTM?? ~

Anonymous said...

panjang gile niznis ni komennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn bagus ni....byk makan kismis ni

opaq said...

aku turut bersimpati kat ko niz...
aku pon dah bagi tau sumer contact aku...
ko jangan risau ek...