Thursday, July 17, 2008

kau bagaikan mutiara

aku amat menyukai mu sewaktu kecil...
kau membahagiakan hidupku dan rakan2ku pada masa itu...
kau amat dinanti2kan....kerana, setelah kau pergi,
kau meninggalkan warna yang menarik pada hati dan mata kami....

tapi kini, jarang sekali aku bertemu mu...
dan bila aku bertemu dengan mu, sesekali aku terasa amat susah hati..
terutamanya pada masa ini...
kerana......
kerana.....
kerana....
kerana...
kerana..



















SEKARANG AKU NAIK MOTOR....
HUJAN, CEPATLAH BERENTI...
AKU NAK BALIK...!!!!!!
DAH PUKUL 6.30 DAH NII....

3 comments:

adie said...

haha.. kalu kes cenggini memang parah aah.apsal tak bawak baju hujan.

opaq said...

semalam aku kena lagi...
hari ni, kena beli baju ujan..

Anonymous said...

opaq sgt jiwang..
bagus bagus!!
aku suke!!
haha!!