Monday, August 18, 2008

mimpi + kerja

Hmmm.

sekarang.

aku sekarang sedang berusaha mengingati balik mimpi malam semalam..
kebarangkalian mimpi aku ini satu petanda...kot..
ini mimpi tentang "Tunang"...
nanti, kalo dah ingat, ada la...

Minggu ini..

sehari selepas balik dari futsal,

kaki membengkak..urat bepusing..peha mengejang..pinggang berdenyut..

kali terakhir aku berlari mengejar bola, 2 tahun lepas...
di poli...haih...bentuk badan yang menarik masa tu...
sekarang benjolan didepan..

ini semua gara-gara seluar aku yang semakin mengecil...
puasa sudah...sukan sudah..masih belom muat...
sikit lagi....sikit lagi...


= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

2 hari lepas....

tidur aku terganggu gara2 otot kembang kuncup...

sakit....sambil melayan high school musical 2...

teringat katanya :






"Work sucks, but i need the bucks."

cait...

14 comments:

~ mizzAmy ~ said...

~ seluar yg mengecil ker org nya yg 'membesar'? hahahahaha....

awaitla sampai sakit2 otot lak nie? mengalahkan pakcik2 tua la plak. :P

btw, I pun cuba nak ingat balik mimpi semalam. sebabnya rasa2 cam mimpi ular. bak kata org2 tua mimpi ular nie dah nak sampai jodoh. TAK CAYA pun... ~

opaq said...

hehehe...
amy,
tuan membesar kot...
tapi raser macam seluar tu mengecil..
hehehee....

pasal mimpi tu,
mungkin kita berdua akan dapat jodoh tak lama lagi kot..
sbb mimpi ular tu, kadang2 betol..
hehehe..

Cheni Khair said...

amacam kalau mizamy and opaq mimpi sama-sama??????????????

nenongggggg...nenonggggggggggggggggggggggggggggggggg....caboooootttttttttttt!!!

Cheni Khair said...

cabooooooooooootttttttt.....

bye-bye!

~ mizzAmy ~ said...

~ che' ni!!!!!!!!! apakah??? *sambil garu2 kepala, tak paham* ~

blogkelate said...

Takdok ko tok kijo buleh duit, duit rilek2 dumoh pahtu tiap2 bule ado ore bank in duit kito ... hehe kalu ado demo tlg royak ko ambo, sedak gok duk gitu. ha ha

opaq said...

che' ni...=

kamu jangan mengada2 kan cerita ok...
hehehe...nak kena ni..
kang jadi btol2 kang..



mizzamy =

cheni nak kenenkan kiter tu..
jangan teperangkap...



blog kelate =
ado...
mlm...
multilevelmarketing..
@ kawin ngan anak orang kaya...

~ mizzAmy ~ said...

~ owwhh okeyh. che' ni nie... maih sini amy plak kenenkan che' ni ngan opaq. hehehehe... ;) ~

opaq said...

mizzamy..=

kamu pon samer...
arghhh......
jangan kenenkan...

mak saya sudah mencari untuk saya,,

so0tspirit said...

ntah2 hang ni da kepingin nak bertunang kot?
hikhikhik

Cheni Khair said...

che'ni to mizamy to opaq:

kalau saya dengan opaq, ia sudah sumbang mahram. dosa wOOooo... adik saya tu.

tunang? woi! kamu tak cakap apa-apa pon? mak carik? apa ni..apa ni...aku lost ke... kamu ni.....ishhhhhhhhhh....

~ mizzAmy ~ said...

~ lor, opaq tuh adik che' ni ker? nie adik betul ker adik angkat nih? ikshh, confuse kejap... ~

Cheni Khair said...

adik?
kalau adik, dah lama pijak-pijak kasi kurus...

guguguguu...cabottttttttt...

Izzatul Azma said...

ehem2..dh mimpi tunang lak dahhhh