Thursday, August 28, 2008

payah btol..~~

semalam…


aku dengar cakap-cakap kawan laki..
aku hanya mendengar…idea kering..

heh…tapi masih boleh paham…

kami masih serupa…

iaitu lelaki..jantan..kental..
kadang, kami olah perkara tertentu dalam bentuk visual..

jeez..


mungkin kerana situasi tak menentu..

aku mula tak paham wanita..perempuan…gadis..
too complicated…

apa yang mereka pikirkan semasa kita berjenaka??
apa yang mereka visualkan dikala kami beraksi…


heh….

susah….

lelaki sangat simple…..kot…

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

heh..

bayangkan..

shopping mall tiada….

dimana mereka nak ber”window shopping”..??















kedai runcit kot…ekeke….

bersama mamak kedekut yang sentiasa naikkan harga barang..

haih….perempuan…

payah..


tapi bukan semua...~


19 comments:

~ mizzAmy ~ said...

~ erm, perempuan-gadis-wanita, memang mereka nih sangat complicated. so, kena la belajar memahami mereka. ~

Cheni Khair said...

apa yang mereka pikirkan semasa kita berjenaka??

- u lokked stupid. damd nuts.

apa yang mereka visualkan dikala kami beraksi…

- aksi apa tuh??? sedomi?

opaq said...

cheni dan mizzamy =

tapi kkdg tu, kalo kita tgh gurau2, pastu, dia amik serius plak...



soalan untuk korang berdua, orang melaka mmg serius ke bab2 kawin ni??

Cheni Khair said...

jgn kata org melaka...aku pon serius gak bab kawin2 ni.

lagi2 makkkkkkkkkkkk aku. lagi serius tahap dewa.

Cheni Khair said...

opaq...alamak...aku tak tau nak kasi msg camne kat ko.

wei..aku ada plan ngan anys, mira and kekasih sedomi ko syacz nih...12/10/2008, jln2 carik pasal lepas raya. aku dah letak nama ko dlm kategori INSYAALLAH.

agak2, takmo aku kata ko katak bawah lubang jamban, sila la FOLLO.


utk keterangan lanjut...call aku. YM ahad ni ok gak.

opaq said...

apekah??

orait...YM ahad ni..

opaq said...

ko lain criter niz.....

mak dah mmg mengidam...

yang kes masih muda...

perlu banyak pengalaman sebelom bina masjid...
perlu banyak didikan agama sebelom menjadi al amru..

~ mizzAmy ~ said...

~ apakah opaq? anda dah proposed someone kah? bab kawin ni jangan main la bro... bukan org negeri melaka jer, sesiapa jer pun dlm dunia nih. bila ckp soal kawin nih org akan anggap tuh perkara serious.

jangan wat main2 tau. tak baik, sian la kat kaum2 kami nih.... ~

Anonymous said...

hey lelaki pun window shopping juga ape?

ala lelaki yg selalu complicated. tak faham faham feelings kita :(

opaq said...

mizzamy,

bukan ku porpose...
tapi hanya bergurau...
xperlah..
hihihi..

opaq said...

hana,...

kalau kami complicated,
kami akan mandi dengan lama,
kami akan bersiap sejam utk jalan2,
kami akan moody bila sampai time..
kami taktau tukar tayar kete...



haih...tapi, bukan semua...kan??

me3n said...

bak iklan maxis,

teman wanita saya cuba, cuba, cuba

dan saya tunggu, tunggu, tunggu.

huhu.

Chico said...

Pompuan komplikated sebab terlalu banyak berfikir sebab tu mereka perlukan lelaki yang simple berfikir.Untuk kurangkan keserabutan dalam hubungan.Tapi,bagi laki yang simple mesti rasa mcm hangin jugak la nak layan.kan?Kan?So,aku yang sebagai pompuan ni ckp kalo pompuan tgh komplikated tu ko layankan aje nanti ok la..kejapo je

Ha,chewah,mcm pakar motibasi pulak dah.

opaq said...

ad3ck =

heheh...aku paham maksud ko...






dari hati=

perempuan, sama je...
keh..keh...tapi bukan semua,..

ANNA NUR said...

betul ke org melaka serius bab kawin2 ni..

erm.. si dia dr melaka. asyik ckp NNT YE bila bicara psl bersatu.

~dh lumrah ppuan-wanita-gadis-awek begitu. kalo xde shopping complex, kitorg lepak kat warung kopi ok jgk kan? blh gossip2.. he he. lalalala!

~salam kenal di alam cyber! :)

opaq said...

dear chenta~ =

mungkin sidia masih belom cukup kewangan kot...~~

salam kenal oh chenta ku...

hehehe...

Anonymous said...

kadang² ade gak lelaki complicated cam ad3ck.hehe..

Ahmad said...

all women have cheated before, so all women are whore...

women have no use other than sex and popping babies...


dan pmpn bukan geti jaga anak pon.

ko rilek je jgn layan betina nih.

Super Nia Hana said...

watashi pun tak phm lelaki
sbb tu watashi takut nk kahwen

ceaaa..statement sejukkan hati sendiri
ahahahaha