Monday, January 12, 2009

ku jumpa bidadari...

ku masuk ke kedai syampoo dan terlihat seorg gadis berambut panjang..
dia tenung je aku....dan mula bersuara..

"eh...awak bukan ke yang dinner dengan sultan malam tu??"kata dia..

"eh..nadia eh...yerlah..saya....hehee..xsangka kan.."ku mula berpeluh..

"err..err..watper kat sini??"tanya ku..

"malam ni ada show kat hotel.."

"jauh berjalan eh..." ku keluar statement sambil kuarkan hp..

"hehehe...nak beli barang sikit.."..sambil bayar di kaunter...

**senyap 10 saat**

"oklah..tata.."sambil senyum...

aku tengok je nadia berlalu...sambil terpikir, patut ke aku mintak no phone dia skrg...
sampailah di eskelator, aku simpan balik hp ku...


on da way balik ke rumah,

ku asyik berdoa,

tuhan, jika jodoh ku, temukanlah kami sekali lagi...

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

ehh..ehh,..

masih ingat nadia...??
nadia sicantik manis + suara bak pungguk rindukan bulan itu...
si penyanyi semasa majlis santapan malam bersama sultan...

meh review balik..




haa...dah ingat adik2..??


SEMALAM KU terJUMPA DIA....
hehehe...


macam citer korea kan..


haih~

40 comments:

~ mizzAmy ~ said...

~ sengalnya!!!!! kenapa la en fathi tidak bersikap gentleman? mintak jer la number phone dia. nak tunggu next time tuh, bila la agakny?? :P ~

opaq said...

hehehe...ku malu...

sentosa77 said...

patutnya 10 second tu.. dah dapt nomor phone tu, tapi takper.. ada jodoh ko akn jumpa lagi ngan die..

opaq said...

itu..aku pasrah lepas dia pergi jauh..
sesungguhnya ku segan..

Super Nia Hana said...

ada org tuuu...
hati sedang berbunga bunga raya..ahaksss...

*aminn....semoga dipertemukan lg dan opaq dapat no phone nadia

opaq said...

hahaha....
ada rama2 dalam perut ini...

Anonymous said...

ko kena berguru ngan aku bab² nih. kalu aku konfem dah dapat kuar makan dah ngan nadia tu. keh3..

Unknown said...

ko nihhh.. melepaskan peluang di dpn mata.. cesssssssssssssss.....

opaq said...

ku ingin menuntut dengan mu sifu penyu...

terimalah ku sebagai anak murid..

yuran kasik diskaun eh...
hehhe

opaq said...

cikkonpius =

aku macam teragak2 masa tu nak pi ke taknak...
last2
dia dah jauh./.

Anonymous said...

kongklusyen.... buat perabih prepaid saya je lah called awak semalam, awak tak guna pun semua nasihat dan ilmu yang saya turunkan tu...suruh kejar....suruh ngorat...suruh ayat.

useless.
geramnya che ni dengan kamu, fathi. degil.degil.degil.

opaq said...

masa tu tgh lintas jalan...
dia dah menghilan g dah....

saper suruh pickup phone lambat..??

me3n said...

ku akui memang comel. bukan ko!! nadia. klu ku jumpa ku akan terus ngorat tanpa perlu diam 10 saat. ;p.

opaq said...

panic siot masa tu...

Tny said...

Aaalaaa...
Panic?! Berpeluh?! :D

Pastu, dh berdoa.. dpt berjumpa semula ke x nih? Klo dia baca blog ni.. komfem akan, berjumpa lagik! :)

opaq said...

hhehehe....
amin....
insyallah,,

ezzati said...

ni nk jeles nie..huh!!!

opaq said...

alaaa...bucukk....rilex laa...

debikdebuk said...

wahhh.. memang mcm citer korea...

opaq said...

ceh...perli aku la tu..siot je..

Jard The Great said...

opaq...opaq... aku takut ko menyesal jer nanti..

better to know the outcome then keep guessing all ur life.. itu pon satu penyeksaan tau!

beranikan la diri ko la..
ko bukannyer tak ensom.. LoL

opaq said...

ZATI...tengok jard nak ngorat i..]
hehehehhe.....

Anonymous said...

macam citer korea?
ada ke hero citer korea bertubuh gebu macam opaq?? let me tink first...*wink

opaq said...

ader eh..

btw, saya tough skrg...

Jard The Great said...

hahaha... cish... lawak la che'ni..

eh bukan gebu utk pompuan jek ker?? kalo lelaki di panggil 'boroi'.. kan? kan?

opaq said...

ceh.....

korang berpakat...
sesungguhnya aku gebu+tough...

Jard The Great said...

besala tu..

kebenaran mmg sukar utk diterima..

aku faham... ngeh3x

opaq said...

aku pon paham jugak..

sifat cemburu tu mesti ada...
semua orang ada sifat cemburu...jangan risau..

aku xkesah...hahaha,,,

Anonymous said...

pala otak....

opaq said...

makasih..

Anonymous said...

ko nak berguru ngan aku ek,

ok!

ini tugasan pertama ko,

ko tackle pompuan nie dulu

http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2009&dt=0112&pub=Utusan_Malaysia&sec=Terkini&pg=bt_17.htm

Good Luck!!

Anonymous said...

hope u;ll meet again!!! haha or u can dtg balik kedai shampoo tu next month. mesti shampoo dia habis kan? haha and then dia nak beli baru. ahha

alifmimyanun said...

yaa, 10 saat itu adelah saat tergumam lidah jadi kelu mulut jadi bisu kate2 jadi beku. 10 saat yang sepatutnye berlalu dengan kate2;
"eh, dah alang2 jumpe ni, bole mintak no telepon ?"

eher her her, eher.

Anonymous said...

kuat gler pengaruh citer korea ko.haha..

Wizza said...

laa..x sngka ko pemalu.
nk mntk no fon pun malu ek.
sgt x sgka.
:P

opaq said...

en.penyubiru =
aku dah try, dia kater aku terlalu baik utk dia..
dia nak orang macam ko...hahaha..
baru sesuai katanya..

hanalalala...
hehehe...dia orang melaka...dia beli syampoo kat melaka la kot..hehehe..

amin =
siot je..
aku memenag nak kuar ayat tu la aritu..

wear = hehehe..
ku peminat fanatik laa..

queenwizza =
betol la..aku ngan perempuan ni...susah sikit..
pemalu..
serius..

J u l i a 。.゜✿ said...

ok lepas ni kena nekad, jangan teragak agak meminta number telefon berselular nadia tersebut okek ?

gambatte !

opaq said...

0mesti...mesti...mesti...

glad to hear that from u....
julia happy sokmo deh....

apex_chan said...

bile mase anda menjadi pemalu sebegini???

bkn cm citer korea, cm filem hindustan ler...
hahahaha..
jgn mrh ea..

apex_chan said...

bile mase anda menjadi pemalu sebegini???

bkn cm citer korea, cm filem hindustan ler...
hahahaha..
jgn mrh ea..