Wednesday, January 7, 2009

menjiwai...





aku menangis semalam...
walaupon belum habis ditonton,
dah menangis 3 kali...

untuk kali ke 3, aku betul2 menangis...
apa yang aku jangkakan...
meleset sama sekali...

waaaaaaaa..........sedihh....
waaa....
cerita ni dah lama....
tahun 2006...


huhuhu..skrg aku tgh dengar soundtracknya ..
sebak rasa..

sesiapa yang dah tengok tolong jangan menspoilerkan aku...
aku belum tengok habis lagi ni...

adakah cinta memang susah??


haih~...

+SNOW QUEEN+

+HAN TAE WOONG@HAN DEUK GU+

+KIM BO RA+

oppaaa...~

27 comments:

me3n said...

sekali tengok muka mamat tuh macam adeck kan?

Jard The Great said...

aku dah tinguk la nih.. hehe...

waa... ko menangis ek?? sama la kita..

opaq said...

ceh...ngaku...

siot je....

Jard The Great said...

aku membantah kenyataan ad3ck poyo tu...

opaq said...

jard =

sedih giler...
aku dok dengar ost dia ni...

~~weee....
caku duri ngunci..
wee...
kugiman cakmuun sugyoo..

opaq said...

aku pon sangat membantah..

jangan risau..

ramai lagi yang akan membantahnya nanti..

hahaha...

Super Nia Hana said...

ohoho..watashi takleh layan citer sedeyyy tak skeeeee

sedeyyy sgt ke opaq?

jard tu nangis tak tgk cite rnih?

dia kan semua citer korea dia ske

nk tau gak la kan ..hikss

opaq said...

takla sesedih full house ngan my girl tu...

kira sedih jugak la....

maunyer jard tak nangis..
sebelum tengok, tisu+coke+bantal tinggi2 dan ada kat tepi dia...
prepare...

~ mizzAmy ~ said...

~ en.fathi yg jiwang!!! kehkehkeh... ~

Juliana Saidy said...

xprnh x nangis. huhuhu....
xsalah jiwang skali-skala
ada gk prasaan lg tu..

opaq said...

cik amy =


saya rock selalu...
hehehe..

opaq said...

juliana =
hehehe..

selalu nangis la ni...
jangan samapi nangis sampai xleh wat keje sudey...

Anonymous said...

menangis layan drama?? adehh! buat malu jer la. hati lembut cam tisu!
err..pas abis layan pos kat ku lak yer.hehe..

Unknown said...

aku membantah kenyataan encikad3ck..

ko nangess?? muahahahaha.. aku gak yg macho...

cinta susah ker?? arrrr.... ntah... ble aku ckp kat incikcayang aku epi dgn dia.. dia ty "slalu majukpon epi yek?" muahahaha.. selebihnya ko elaborate sendirik..

Anonymous said...

mak oiii...jiwa cepat tersentap la awak nih...nangis tuh...

opaq said...

penyubiru =
aku kasik betul2 ni..
ku takut ko xdapat terima hakikat yang kojugak hati macam tisu..

hehehehe...



puankonpius =
ehehehe...
cakap je tu...
hehehe..
paham dah..


che'ni =
ehehehe...

saya berperasaan tau..

ezzati said...

aku dh tgk citer niee..mmg sedih pun..aku pun nangis jugak..kalo kite tgk same2 bole kite nangis same2 kan :)

opaq said...

eish..malu i..

u nak nangis ngan i ker zati...
hehehehe...
jom nangis sama2..

Tny said...

Nanges?! OMG!!! Sungguh menjiwai.. Sy suka korean style espc rmbut & dress up ngn ntah apa2tu :)

Anonymous said...

i tak pernah tengok. best ye? ok la nanti i tengok juga

Anonymous said...

apsal aku x pnah tau lak citer neh..cam x femes lak kt sini..
btw mner ko donlod? :D..cam bes gk klo layan time xde keje cmnih..

euw..
oppa..-org pompuan pnggil kt org laki je tuh..

alifmimyanun said...

chinta ? ahah hah hah ha.

chinta membuatkan orang lelaki memang macho.

alaa, cliche cerite korea. nak berchinte punyelah susah. jangan kau tertipu che' opaque.

sentosa77 said...

aku nak tengok le citer ni.. apa yng membuatkan En.Opaq ni nangis..

opaq said...

tny =

ehehe...rambutnya yang cool kadang2..


hanalalallaa =
tengok dengan bf u la...
baru romantik sikit..
hehehe

opaq said...

wear = aku amik ngan member aku citer ni..skang citer meletop2 apa kat sana??

amin =
hehehe..
nama pun criter...
hehehehe....

zaidon =
tengok jangan tak tengok zaidon..
ehehehe...sediakan tisu desebelah anda nanti..

Wizza said...

ko nangis? biar btul.
sensetip jugak ko ni..

Anonymous said...

eh..menjawab persoalan ko.citer yg org tgh giler skrng 'kkotboda namja'.. http://kr.youtube.com/watch?v=kgtQn33iSSE

tp x sure ar ader sub ke tak..x silap aku citer ni asal citer jpun..-aku x layan g..