Sunday, February 15, 2009

mungkin boleh jadi kenyataan...

wwoooottt~...wooott...~

arini plan nak bangun awal seawal nya sebelom ayam berkokok...
tapi disebabkan nyamuk durjana mengganggu,
ku hanya tidur lena jam 5pagi...
haih~....

siap2, pi amik dia...
sampai opis...

itu semua tiada kena mengena dengan tajuk...
yang berkaitan dengan tajuknya ialah,

kamu2 semua boleh tak jadikan khayalan ku jadi kenyataan??

boleh??boleh tak??

ini bukan cerita dongeng, tapi betul2....

ku akan melawat ke kuala lumpur...
minggu depan...makksudnya, minggu satu lagi...
bukan minggu ni..

jumaat hingga ahad...

boleh tak kalau...

mau berjumpa sama semua...

ad3ck, penyubiru,zati, jard, mizzamy, cheni, anys, army4war, debik, apis, ejoi, zaidon..sumer la senang...

boleh??

21 comments:

Super Nia Hana said...

kalo jumpa sama diorang jgn lupa amik pic tau

opaq said...

baiklah...

kutaklupa punya..

~ mizzAmy ~ said...

~ minggu satu lagi ke minggu depan? tak paham la? berapa hari bulan? dah la saya nih kebizian. huhuhu... ~

ezzati said...

xde pn nama gwe..

ni nk kecik hati ni...

sob2 (nangis smbil cangkung ngadap dinding ibarat shin chan)

p/s: bila nk intro "dia" kat sini?? :p

opaq said...

amy =
tarikh tu tak ditetapkan lagi..
sebab ku kena tengok jugak schedule org...hehhhe...

nanti akan ku war-warkan...




zati...
ko kan dok penang, boleh ke gi kl nanti...oowwhh...lupa plak, gaji ko besar...hehehe...

aku dah tambah ko kat dalam list tu..

p\s = lambat lagi..slow2..

Anonymous said...

saya tak nak jumpa awak. sebab nama saya berada di tangga ke 6!

saya tak nak! saya sangat sensetip. gejala datang bulan. sudah. jgn pujuk. kalau beli sepot rim baru untuk saya, saya akan fikirkan tentang acara nge'date kamu itu.

opaq said...

che ni..

eleh....
mmgla...
kan kita ada candle light dinner...

xmola habaq kat public...
hehehe...

nanti masa jumpa diorg, kita wat biasa2 je la..

Jard The Great said...

oi opaq.. ko turun la mase penyubiru nak blanja seme.. ehhe..

opaq said...

bila dia nak blanja???

Unknown said...

aku dah bp ari panaskan enjin keta, penyuk takde ckp gi ble nak banje daaaaaaaaaaaa.....

opaq said...

tu la pasal....
aku pon dok puasa, nunggu si penyuk blanja....

Tny said...

Itulaaa next time pasang ubt nyamuk yg cucuk kt plug point tu :)

Errmm.. yea ke? Raamai jugak nk jumpa.. sy pun nk jumpa jugak lah ;) Tapi sy.. boleh ke jadi kenyataan?

Chico said...

HALA..TAPELA..AKU BUKAN KAWAN KO..HUHU(NADA MERAJUK YANG SGT GEDIKS)

Anonymous said...

ooooooo i have classes on those dates.

ade kerja ke?

have fun in KL! and remember, jimat duit. hehe

opaq said...

tny =

tny, tny dok kedah kan??
nyamuk, ni tak makan saman,
dah bagi saman, lagi dia langgar..


darihati =
ceh..siot je...
aku mana tau ko dok mana...
jom la...
aku nak kenal ko jugak..
nanti ko pakai nametag besar2..


hanalalala =
haah...ada kerja...
hehehe...mestila kena beringat bab spending tu..hehe..

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Afrezal Karim said...

fuh macam gath besar besaran ni.. :)

me3n said...

insyaAllah kalau takde aral yang menegak, oooppps melintang eheheheeh.

zonaku said...

huhuhu...
namaku tiada dalam senarai.....

sentosa77 said...

salam Boss.. alahai malam ni aku keja malam..

opaq said...

riezal =
xderla....gath besar2an mesti buat kat hotel punya...
hehehe


ad3ck =
ko ada je aral yang datang..
hehehe

zonaku = eleehhh...~~
majuk la tu...


zaidon = ada je ko ni eh..
hehehe..