Sunday, February 8, 2009

sabar sahabat

esok....



mungkin ada cerita baru....

mungkin cerita yang tak habis-habis aku cerita...

mungkin jugak,cerita yang korang dah banyak kali baca...

mungkin jugak, "cerita hanya kita berdua...aaa...aaa..aa....pagi yang gelap....."
eh..menyanyi plak aku...

mungkin cerita dongeng aku saja...

mungkin jugak cerita betul berlaku....bukan dongeng atau mitos...

mungkin cerita yang membuat kan korang xsuka dah baca blog aku ni...

mungkin jugak cerita yang buat korang senang hati....

mungkin jugak cerita yang buat korang sakit hati....

mungkin juga cerita gembira yang aku harapkan....





apa2hal pon, esokla wahai sahabatku semua.....

esok....

harap korang bersabar....



mintak2 jadi...

aminn....~~~




haih~

9 comments:

Anonymous said...

tentu citer besok ni best, siap ade preview tuk menambah kesaspenan.heeh

~ mizzAmy ~ said...

~ erm.. let me guess. kehkehkeh.... sila update cerita nya yerk.

i got something to tell you. nanti g blog amy tau. ~

opaq said...

hehehe...

penyu,
saje bosan je ni..


amy =
ok...akan ku pergi

Unknown said...

bosan ko tuh ari nih kan? kan????

ezzati said...

ko nk kawen ke esk..uhukss

Jard The Great said...

ish... suspen aja ko nih.. huhu

opaq said...

cikkonpius =
bukan la...minggu lepas tu...


ezzati = bukan...
ku menduakan mu la...


jard =
ull suprise...

Chico said...

AKU DAH TAU..HAHAH

Chico said...

AKU DAH TAU..HAHAH