Monday, May 25, 2009

jumpa lagi penyeri hidupku..~

ssrruuuttt~~...srruuutt~...

sayang, aku tau ko masih sayang kat aku dan mahu berada disisi aku...
tapi, aku xsanggup lagi...
banyak suka duka yang aku tempuhi,
kau sentiasa ada bersama ku...
kau sentiasa berada di sisi ku...

kau pandai membelai aku...
kau pandai mengambil hatiku..
kau pandai memahami ku...
aku berterima kasih pada mu....

orang disekeliling asyik mengata...
ada juga yang enggan bercakap denganku pabila ku bersama kau..
mereka menganggap aku dan kau tidak sepadan..
mereka kuno...
mereka berfikiran sempit..
tapi, aku tak peduli kata mereka..
yang aku tau, bila aku bersama kau,
bahagia sungguh detik itu....

tapi, kadangkala kau merimaskan aku...
membuatkan aku rasa tidak selesa..
kau masih mahu bergurau senda dikala ku ingin beristirehat...
kau mahu bermain2 dikala ku mahukan ketenangan...
aku rimas...aku lemas...

sayang,
aku tau, orang ketiga yang kau takuti,
pasti akan datang...
itu membuatkan kisah kita tidak kemana...
aku tau orang ketiga akan memusnahkan hubungan kita selama ini...
aku tau, pasti ada orang ketiga....
aku tau...

aku harap, kita dapat berjumpa lagi...
aku masih sayang padamu sayang...

sayang....

aku mahu kau kembali lagi padaku...

satu hari nanti...




haih~..






sayang selama²nya...

17 comments:

Chico said...

Opaq,
Seyes aku tak pecaya kata-kata ni untuk manusia..tatau nape.

opaq said...

knapa??

mungkin ko masih ragu2..

esok aku xplain segalanya ok..

Che Ni said...

....kau harus melupakan kucing yang kau kutip tepi jalan itu..biarlah beliau pulang ke pangkuan saudara dan ibunya di pasar itu.....

opaq said...

ini bukan soal kucin che ni..
ini soal sayang...

soal masa depan ku..

tak mau pikir lagi...

sedih..

akira said...

Opaq,
aku pun same cam soal hatirase ni bukan utk manusia...
gaya ko tulis cam untuk barang..
aku siap sedia dah bace ke bawah takot ke prank..tapi ending nye buat aku konpius..hahahaha...

opaq said...

haih~...

aku xplain esok la...
aku amat tertekan sekarang...

huhuhu..

Wizza said...

ko da putus ke?
dia mntk putus?tu yg aku phm dr cite ko nih.
erm.. sbr la. ko ade org ke3?.. dr yg aku phm ko xde org ke3.
erm.baik ko pujuk. ko byk sgt kwn pompuan kot. huhu.

adie said...

mana ko tau ade org ketiga. maybe ada org ke-4 atau ke-5.atau mungkin ramai lg.
dlm kes ko ni cam org ke-3 telah menjadi pengacau. aku andaikan ko org ke-2 dan sayang org pertama. dan nampaknya org ke-3 telah berjaya merampas sayang ko.hmm.. apa kata ko plak jadik org ke-3. tentu takkan ade org ke-3 dlm perhubungan ko ini jika ko adalah org ke-3. amacam? genius tak aku? hehe..


weii!! apesal ni?? citerlah cepat??

opaq said...

queenwizza =

aku xramai kawan perempuan pon...
aku cuma nak kebebasan je...
itu je aku mintak...


mr. penyubiru =
brilliant!!...
aku akan jadi orang ketiga..
so, tak der namanya orang ke 4 atau ke 5 atau seterusnya...
btol gak cakap ko...
esih..nape la aku xterpikir eh//


haih~..
esok aku citer..

Super Nia Hana said...

yeahh betul ayat ni utk menda
bkn org

len macam jek

Jard The Great said...

oh GOSH!

what happened?

Cheni Khair said...

nak bebah??!

kawe ceraike mu! erk..guna sms ok dok?

Thi..gapo mu ni? che-ni ada tau...che-ni selalu ada untuk fathi tau...i kno u - u kno me. ammy oso kno u. mu jange la jadi hok ni.

starry~ said...

hehe kekasih gelap,
ko tau aku ada utk dengar.
anitime bebeh :D

senyum dan sabar. sabar itu besar ganjarannya

jaga hati~

opaq said...

super hana =

memang lain hana..

jard =
aku cerita jap lagi eh

che-ni =
i kno...u r always be my sis...forever...n i kno u will...tenkiu cheni..

starry =
time kasih starry...
aku tau ko ada dengar aku..

Wizza said...

kebebasan? dlm kes ni ko di kontrol ke? maybe dia kontrol ko sbb dia syg ko sgt2.. benda tu bole di ubah :) dia bole ubah utk jadi lebih flexible. kena byk give n take. mgkin dia takut kehilangan ko. ape cerita org ke3? hehe

sentosa77 said...

Sabar Bro..

ezzati said...

dah tau dhhh..rmbt ko...aku dh tau, bru bce yg ni..x suspen laaaa :p