Wednesday, May 27, 2009

akhirnya......~

assalamualaikum.....

terima kasih kawan²....

aku sayang sangat korang....

buat che-ni yang mesej aku yang bertanyakan khabar...

aku amat terharu...serius...

tapi, terus terang aku katakan..

aku masih ada perasaan sayang pada "dia"...

tapi nak wat camner....orang ke-3 pasti datang..


ramai yang bertanyakan pada aku...

ada juga yang meneka...

jadi, harini aku akan terangkan segala²nya...

begini, sebenarnya...

haih~
.

.

.

.

.

.

.

.


.

.

.

.

.

.


.

.

.

.

.

.


.

.

.

.

aku terkejut dengan keputusan aku

.

.

(ini muka terkejut)
.

.

.

.

.



.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

dan aku malu nak cerita pada korang...

.

.

.

.

.

(ini aku malu nak cerita)
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

AKU sebenarnya DAH POTONG RAMBUT....

HAHAHAHAHA!!!





laaaaaaaaaaaariiiiiiiiiiikkssss....


hahahahaha....


hahahaa...

hahah...

haha...


21 comments:

ezzati said...

phewittttttttttttt..

ngorat bole?

Wizza said...

cis ko ni. letih aku bg kata2 mahal sblm ni..

Unknown said...

poyosssssss...

musti dorg sume hangin kt ko laaa!!!

errr... anda nmpk encem sketlaaa.... phewiittt...!!

muahahahah

sentosa77 said...

hampeh... ye ye orng bagi nasihat.. anyway, smart juga rambut pendek ni hehhe

Super Nia Hana said...

HAMPEHHHHH!!!
AHAHAHAHAHHAHA
dan secara rasmi nya waatshi tak kasi ko ngorat jard
ahahahahaha

Cheni Khair said...

aku akan delete ID ko kat YM aku.
















aku akan delete ID ko kat Facebook aku.










aku akan delete ID ko kat Blog aku.









aku akan delete No ko kat Henpon Mahal aku.









aku akan delete ko terus dari kotak memori aku.








kita jumpa di padang masyar. tu pun kalau aku jumpa ko.













http://www.youtube.com/watch?v=GOnoz-f43RI

Cheni Khair said...

caboooootttttttttt!!!

Jard The Great said...

hahahaha... sengal la ko...

penyuk dah hangin kat ko kot... hahaha.....

Jard The Great said...

pssst.... ko nmpk lagi bulat laaa...

better with long hair ar... ish....

Chico said...

isk,nak lempang macam tak sampai ati..

adie said...

damn!!!

tak mau kawan!

joegrimjow said...

kekekeeee
comey
lalala~

yed said...

entri tade hidayah, camtu la...

// hampa, kecewa, patah ati...

akira said...

huh..cam haram jek..
aku dah tercium bau2 prank..
dan memang hakikatnye prank..
hampeh laaa... :p
huh...
poyo..
tapi good.. i like...
rase ko agi best rambut pendek =p~..
perubahan yg bgs..

ps: msok gomen ke pe..:P

ONEXOX PLAN said...

better berambut pendek.. nampak jantan.. muahahahaha..

opaq said...

zati =
eheheheh...xleh la..
kusudah ada yang punya...
hihihi...

wizza =
heheh....nama pon prank...


cik konpius =
aku saje nak kenakan korang...
wakakakak...
err...ensem eh??
dah makan ke..jom aku blanja..

zaidon =
timekasih....macam sapa agaknya eh..

hana =
napa xnak kasik ngorat...nak try ker??heeh///

opaq said...

che ni =
eleehhh~....
nak gurau2 je la...
wakaaka...


jard =
hehehe...
kompom penyuk marah..hahaha..
dia banyak bagi kata semangat tu..

jard lagi =
aku ingat camtu gak...
tapi alang2 dah potong...
potong je la sampai abis..

dari hati =
hehehhe..
rilek la...

penyuk =
hahaha....
jangan la gitu bro..
aku nak kawan,...hahjahah

joegrimjow =
hehehe...thanks...slmt dtg//

yed =
hahaha..ko pon terkena...
wakakakaka...

opaq said...

akira =

hahaha...
tau pon..
.wakakakk...

sronok la plak..
nak wat lagi len kali..




anarm =
hahaha..
aku mg jantan sejati broo..hahah

Anonymous said...

hahaha rambut pendek. cool

alifmimyanun said...

kah kah kah.

opaq said...

hanalalalala...

heheh...mmg la cool sebab angin kena tengkuk..hehehe



amin =
hik hiuk hik