Monday, September 28, 2009

saya suka mengungkit...

ye..yee...

memang pon..
bila nak marah baru nak apdet kan...

pada satu tarikh :

doraemon : "dude, ko gi kat tempat ni jap...bawak printer gi sana n blaja camner nak repair"

aku : " ok...no hal..."

sesampai disana...

aku : " ni printer en doraemon suruh anta repair dan dia suruh saya blajar macamana nak repair kalau rosak lagi "

si luncai : " ok, awak hensem la....angkat printer tu masuk dalam "

aku : "saya masuk skali ye...nak tengok camna nak repair"

si luncai : " takper, awak tunggu luar dulu, biar saya tengok dulu camna"

aku : " ok...tapi camna saya nak balaja kalau dok luar??"

si luncai : " takper, jap lagi saya panggil awak kalau dah siap repair..dan nanti saya explain macamane nak buat..."

==== selepas 30 minit menunggu sambil mengambil gambar2 panorama yang indah =====


si luncai : "awak marila....saya tergoda ngan awak yang hensem tu.."

aku " ok..."

siluncai : "kalau printer ni rosak lagi...awak wat camni...camni..camni...bla..bla..bla..."

aku : " ok..saya paham....cuma buat camtu dan camni je kan"

si luncai : " haah"


==================================================================



pada tarikh hari ini :

doraemon : "printer ni rosak lagi, macamana nak buat??awak dah ikhtiar ker??"

aku : "ye...saya dah ikhtiar...nak wat camneer lagi..ini je yang saya tahu "

doraemon : " ok..saya call si luncai jap"

aku : "ok...suruh dia datang sini la, repair...kalau saya gi sana, takut rosak balik je"

doraemon :" helloo.......si luncai, aritu saya suruh hamba saya hantar repair printer tu dan blaja apa2 yang patut...but then rosak lagi...skrang ni, printer ni rosak lagi, boleh datang sini tak??"

si luncai : "ok....hamba awak tu, tak concentrate aritu..yang tak leh repair tu..."

doraemon : " ooo..ok..."

si luncai : "ok....esok aku datang..."



SHIT...SHIT...
FUCK OFF....


aku nak blaja dan ko tendang aku keluar...

ko cuma ajar aku itu dan ini...

camna aku nak blaja....

dasar berak ikot mulut....
bontot masam....

pastu, main tunding jari....

fuck off la....

ko ngan oink..oink..sama je....


esok jaga ko....



argh...



tapi biasalah, kerja...


haih~...

10 comments:

army4war said...

makhluk jenis ni memang wajib di campak dalam loji najes jee.. memang dah sah sah busuk!!

zonaku said...

dah nama keja kannn????

tp mmg cilakak betul itu orang!

zonaku said...

dah nama keja kannn????

tp mmg cilakak betul itu orang!

Jard The Great said...

siannn ko.. hehe

Super Nia Hana said...

ni kes suka kejar nama laaaa
kunun dia sorang je bagosss

cian opaq
bebanyak sabo ekk

Anonymous said...

dia gay ke ape? asyik cakap handsome? jahat dia. entah2 tak tahu repair kut thats y tak nak u tengok.

opaq said...

mira : hehe..tau xper...esok dia dtg..aku nak camapk jauh2..

\busuk..


zonaku = tau xper...keje..marah jgk ko eh..sampai 2x post..hhehe..

opaq said...

jard = kesian je ke...??hehe..

superhana : sabar tu penting kan ..haih~kalau tak...abis dia kena ceramah free tadi kalau xde sabar..

hanalalaalalalalalaalalallala:

ntahla...wonder la jgk..
kenapa xnak kasik tengok..sedangkan kita ni nak blaja je..kedekut ilmu btol..

army4war said...

kalau dia datang n repair dikenekan cas, memang sah2 nak kaut untung.. kalau tak kene cas.. dia suh org lain yg repair kat dalam kedai tu, bukan dia.. pas tu ajar ko apa yg dia ingat je.. dia cakap ayat busuk tu pasal nak cover ajaran dia yg salah.. sekian andaian aku.. hehehe..

katak© said...

oi. ensem. sy pon suka la kat awak..