Saturday, December 12, 2009

2005-2009

petang cerah,
bait² lagu ku dihalaman rindu versi ramli sarip menyooting telinga ku...


rasanya,
dah 2 tahun aku simpan "benda" ni....

aku tak sanggup nak pakai/guna benda ni...jadi aku simpan selama 2 tahun...

setelah berfikir - fikir kembali,

setelah dok termenung sambil kepul2 asap rokok di depan muka...

setelah letih menservis kereta...

setelah kenyang...

setelah membasuh kereta....

aku membuat keputusan untuk menggunakannya....












+dah 2 tahun, aku simpan...huhuh..lama tu....

+dari www.sifoo.com la aku belajar sedikit demi sedikit dari otai...

+yang dulunya aku pernah tanya pasal macamana nak gunakan pen tool dengan betul..hehe...
dulu pernah juga aku membuat tutorial cikai untuk junior sifoo....hehehe...

+kat sifoo.com ni lah aku berkenalan dengan nizniz aka cheni, petrakus, anys, mira, wan, feez ixora, setari, ring_O, cipan, anarm, scorpion, mr.psycho....giler ramai la...
best.....

+sifoo.com sangat la multipurpose website..hehehe...kalau nak tau cara masak2 pon ada topik kat situ..hehehe...

+dulunya KB dikenali sebagai UGLY...


I LOVE SIFOOOOOOOOOOOOOOOOOO......(sila baca macam kungfu panda)


.......



tak sabar nak gi melaka.....

aku pergi melaka dengan kawan2 cyber and mostly aku kenal kat sifoo.com...
hehehe....

mintak2la ongkos cukup untuk trip kali ni....


.....~...

11 comments:

ezzati said...

opaq...hai..kejap2 je ko muncul..

katak said...

waaa.. melaka..
pegi ngn sape..? aweks eh..??

starry~ said...

setari mmg besh. :)
kan kan kans

Anarm said...

malacca.. cool.. ngeh ngeh

Che Ni said...

baru nak pasang fathi? deeemm u. aku dah pasang lama. dulu ada 2, cermin depan belakang. tapi dah ada org rembat. budak sifoo jugak.

melaka...ala..i tak join...

opaq said...

zati = hehee...macam biskut plak...eheh

katak = ngan korang la....aik..xjadi pegi ker??

setari = a'ah..a'ah...a'ah..saya suka dia..hehehe

opaq said...

anarm = hehe...ko gi tak ni??

cheni =

hehehe...mana aci ko dapat dua...

eleh...ko nak prank aku la tu...konon xgi konon...pirahhh~..hehehehehe...

opaq said...

anarm = hehe...ko gi tak ni??

cheni =

hehehe...mana aci ko dapat dua...

eleh...ko nak prank aku la tu...konon xgi konon...pirahhh~..hehehehehe...

Anonymous said...

ehem. uhuk uhuk.. terbatuk kat sini lak..

~ mizzAmy ~ said...

nak ikut!!!

yed said...

ye, ye.. i noe.. u miss me..
tapi malu nak cakap.. kan, kan, kan...