Tuesday, December 1, 2009

aku still macho walaupon......~

assalamualaikum...

nak tau tak apa akibat menonton Nur Kasih episode akhir pada hari selasa malam,

+di office...

+tunggu loading semua part 1-4 di tv3.com.my yang lembab giler dari jam 7.00 malam hingga jam 10.00 malam....gigih~~

+menonton setelah habis buat business card untuk semua KGI..

+seorang diri..

+hujan lebat bukan main...aku nak balik pon pikir 2-3 kali...

+sejuk giler walaupon dah tutup aircond....

+bil tepon tak bayar lagi....

+lapar...(wonder samada kat umah ada nasik lagi tak)

+dari jam 11.00 malam hingga 11.45 malam???



tau tak akibat dia...??



GUA MELELEH.......~
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa............

aku masih terasa kehangatan cinta nur amina, kekuatan persaudaraan adik beradik aidil dan adam,.....




khabir bhatia...~ thumbs up dude...~

11 comments:

RABUN said...

nurkasih memang sangat menguja kan...tabah sungguh mendownload uhhh...

Che'Ni said...

haaa? ko bio betol thi!

Super Nia Hana said...

watashi suka aidil

ehehehehe

tp kt luar tatau la kannnn

ezzati said...

aku dh donlod smpai episode 20..
best kannnnnnn..hehe..

tp, errr..nangis ke??

adie said...

ko ni ape kes nangis² nengok nur kasih ni!! tak getleman la bro!

err.. kita sama aa.hik3..

opaq said...

indra qirana = hehehe..tu la...tapi bukan donlod..tgk streaming online..huhuh..

che ni = aa yang betol kak?

opaq said...

superhana = hmm..watashi suka adam~..

zati = nangis beb~...aku layann~..


penyuk = hahah...aku dah agak dah~..hehehe...

akira said...

INDRA QIRANA said...

nurkasih memang sangat menguja kan...tabah sungguh mendownload uhhh...
December 2, 2009 2:26 AM



same goes to me..hahaha..
tabah untuk mendolod sumenye..haha

opaq said...

kira :

hhehe...nanti aku nak satu gak citer...aku burn kat ko eh..~...bleh?

aku yang tak femes said...

opaq, exchange link bole...?

http://kisahcikkala.blogspot.com/

TQ

daiaziz said...

nur kasih best sgt~~~!=p