Saturday, December 18, 2010

Christmas break !!


urrhh..

dah lama tak menulis kan..
disember made me happy...
geezz..
even bad things happen...
yet, im still happy....
yeah..

mungkin sbb nak sedapkan hati kot...hik hik hik...
tapi biarla..
as long im happy, people around me happy..

ohh..ohh...kalau boleh nak happy sampai tahun depan..
pastu serabut balik...
hahaha...serabut itu kena...
kalau tak serabut, maksudnya anda ialah alien...ngeee~

siapa kat dunia ni tak serabut??kan..kan..kan..
ohh..kalau disember ni, aku marah-marah pon, setakat macam makcik tua je..
cakap membebel sorang-sorang...dari luar rumah sampai dalam bilik..hikhikhikhik...
ngee...~
kalau datang bulan lain tu, tak tau la.. mau terbalik meja pingpong...haha..

harap-harap bulan tak datang bulan..~

haih~..

4 comments:

Jard The Great said...

nak majuk. ko tak reply sms. huh

opaq said...

oh..lupa..
aku..xtau pegi ke tak...

aritu aku kerja..
huhu...
nanti 22 haribulan aku kompom eh..

zonaku said...

lamanya ko sunyi...


eh, klau ko ada no tipon maxis aku, sila delete yer, aku dah terminate dah. tapi masih setia ngan line celcom aku

opaq said...

zonaku...

tu la pasai...
alamak..ye ke..aku xde no celcom ko...tapi xpe, nanti kita jumpa, ko kasik la eh..