Monday, December 20, 2010

gua bundle~

ohh..ohh.....

gua memang failed bab memilih ni..
tambah-tambah lagi bab wardrobe..kasut ke, baju ke, seluar ke...
jenuhla siapa yang teman gua gi shopping...
kalau kena mood, memang cepat je gua pilih...
nak-nak lagi kalau baru lepas masuk gaji....
memang semua gua nak beli...

masa tu mula la tepikir ayat yang biasa..
"kalau aku kaya raya, aku beli satu kedai"..

gua bukan apa, gua dah banyak kali terkena, beli baju tak kena...
kejap je pakai...2 minggu lepas tu, tak pakai dah..
dalam almari gua, bertambun baju yang tak pakai..
sebab baju tu mengecil + berubah warna..

sebab tu, last2 skali, gua beli baju kt bundle je...
masa tu, judgement gua pasal nak beli2 baju ni memang lost...
asal gua bekenan, gua amik..
murah beb....

ahaha..


3 comments:

Super Nia Hana said...

watashi pun sama lorrrrr...fail bab pilih baju.smpai ada yg cerewet.huhuh
bundle? watashi mmg tak reti wohhh

p/s- watashi dh kaweeeennnnn

aku yang tak femes said...

so ko leh jual baju2 ko yang tak pakai tu as "bundle"

: thumbs up :

opaq said...

hana : hehe...kan..btw, congrate tau...say sngat hppy untuk kamu.

ain : ahaa..aku penah tepikir jugk sbnarnya...