Wednesday, February 16, 2011

gewam~

semalam, member gua tetiba story pasal dia pernah becinta.


dia cakap :
"dulu maso aku gewe, aku jadi careless gilo, hok sokmo-sokmonyo, kunci keto tinggal dale keto lah"

gua gelak...apahal lu ni, tetiba story kat gua...

ingat gua mat bunga kah??

ceh..~
_________________________________________________________________

arini henset gua hilang...
hilang beb...gua sedih...
bapak sedih....
tapi bukan kes curi la...kes cicir..

gua mmg careless lately...

-kunci kete tetinggal dalm kete..
-memory card tertinggal time nak amik gambar wedding
-minyak kete lupa isi...
-wallet tinggal kat umah dikala nak beli makanan..
-makanan lupa nak makan lepas beli - basi sudah
-lupa jalan nak gi umah member...

gua pikir-pikir balik....

gua tengah bergewe ke?

ceh~...hohoho..

ke gua syok sorang2...

haih~..


No comments: