Monday, February 14, 2011

langkah silat 2011

bismillahirahmanirahim...


am..setelah sekian lamanya pun kan...
setahun kot...ahaha..

oh, maseh ingat 31.12.tahunlepas...
sibuk tanya apa azam baru..

"dude, its just years..."aku bilang..

"hati tetap kental...tiada yang berubah.."sambung...
ngee..
*senyum ikhlas*


dah 2 bulan berlalu 2010.... gua silap beb...down giler kot..
tiba-tiba rasa macam dah kena kawen esok jugak..
gara-gara gua dah jadi fulltime pengambil gambar...
banyak job wedding buat gua asyik terpikir pasal tahun..

"tu la...cakap besar..padan muka"...aku bilang sama hati...

"kewangan belum kukus...macamana...??"...

___________________________________________________________

tiba-tiba, malam ni gua rasa macam dah semangat lepas sesi outdoor pengantin...
baru gua paham, it's just about years.....yes, it is......!!
gua tak salah bab tu...tapi yang gua salah bab perubahan...
bila masa gua pikir pasal kewangan, gua memang kena berubah..
kena rajin...kena kental....kena goreng habis...


"masalah akan datang...halangan beranak-anak akan datang.." gua bisik..


*tarik nafas*...fuhhh.....~


"BAK DATANG SINI, 2011......GUA ADA SINI...."

gocoh kei...haha



ps : SELAMAT TAHUN BARU BLOGGERS
baru sekarang nak wish...

haih~

No comments: