Thursday, April 3, 2008

selingan apabila matahari berada ditengah2...(tengahari)

dude....
kehangatan diluar opis masih terasa walaupon aku sudah berada dihadapan aircond 3 kuda dan tahap celsiusnya 16 darjah..ditambah dengan perut yang berbunyi2 meminta sesuatu untuk dimasukkan kedalamnya...tapii aku masih boleh tahan..

aku ke bank MMMMMMM sebelom aku masuk opis....
aku rasa, semua rakyat malaysia di wajibkan belajar perbarisan..
mereka semua patut belajar untuk membuat barisan yang betol untuk mengambil duit @ sebagainya....
dan bukan lah berdiri di tengah2 antara 2 mesin seperti mesin ATM itu bapak ko yang punya..
come on uncle seluar jeans hitam dan baju batik..
ko dah tua.....cubala bawak2 bertolak ansur dengan orang muda seperti aku ini...

cait....

3 comments:

Unknown said...

uncle 2 tak prsan kot yg ade org lain pn urgent gak nk gune atm 2.. maybe die lupe yg TAK SALAH saling btolak ansur antara yng muda dan tua.. kan en. opaq??
belajar perbarisan???
"baris..baris..sedia.."

J u l i a 。.゜✿ said...

Ohaiyo opaq chan !!!

saya dah tukar blog url sebenarnya.
nanti singgah
http://juliahoneyshakes.blogspot.com ok.. =D
juliacandylips tu dah lama tak pakai.

opaq said...

jebat_durhaka = hehe..nanti aku akan bawa poster besar2 yang bertulis, sila beratur elok2..hahahha...

julia = kumbawa julia....
sedussunehhh.....
wakatteru...nanti, akan ku tukar url julia tu....