Tuesday, March 17, 2009

andainya jam itu terbalik....


kalau lah....

ini kalau sahaja.....

kalau diberi peluang ku putar semula masa,





aku nak amik semula spm....

dapat result yang best...

dapat offer blaja dari korea..
atau jepun...
atau uganda...
atau german....

belajar pandai2 kat sana...



abis blaja, dapat keje besar2...
dapat gaji besar....

boleh blanja family...
bagi duit kat parent tiap2 bulan...
buat saving utk masa depan....
simpan duit utk kawin...
beli kete...
beli rumah...
beli henset...



haih~....


tak lama lagi....



sabar².....


kalau lah.....



haih~....

15 comments:

adie said...

mesti result spm ko tak best ni. hehe

opaq said...

bukan xbest sgt...

ok..ok laaaaaa~..

ONEXOX PLAN said...

aku pon penah terpikir camni.. huhu..
indahnye kalo dapat ku undurkan balik masa..
aku nk belajar bebetol.. isk isk.. sedey seyh

Anonymous said...

bljr jauh,tp aku still menganggur..
bler nk blnjer opaq?hehe

~ mizzAmy ~ said...

~ same goes to me. kalau leh putar balik masa, nak belajar kat over the sea. pastuh dapat boifren mat salleh. kehkehkehkeh.... :P ~

Unknown said...

ekk?? aku skang keje ober sea. ko tanak dtg ke?? senangje, ko lalu ikur bridge pulau pinang.. musti sampaiiii..

muahahahhaha

Aima Othman said...

errrr....aku ade laci doremon lebih...nak satu ke? :p

Anonymous said...

haaha kenape suka buat muka mcm tu. funny

Anonymous said...

u know what? i want to turn back the time too.

but u cant

so u have to look forward n not backward.

cheer up. dream of a bright future. it'll make u happy.

Super Nia Hana said...

semua org kalau leh nk putar balik masa tu,
tp mmg impossible kan..
ada hikmah kenapa tuhan tak kasi,nak kita berusaha utk dapatkan apa yg kita inginkan
wah..tazkirah ari ahad lak

Jard The Great said...

adik aku tak blaja tinggi mana pon.. dpt gak die buka business.. (lagi maju ke dpn dari aku je.. huhuhu)

rileks la opaq... ko masih muda.. still got lots of opportunities out there..

opaq said...

anaram =

yeah..yeah..
study tu...
haih~...

wear =
ehehe...tak sampai nasib lagi kot..

amy =
wah...angan2...
hebat btol...
opaq pon mcm mak saleh gak..
ehehe...

opaq said...

cik konpius =

jauh giler obersea ko tu,,,
hehe


aim-a =
aku xmuat masuk dalam laci tu kot..
hahahah...


hanalalalala =

hehe...test2 je pix tu...
yup...ure right...
somesay, never look back..
hehehe...

opaq said...

hananominai =
baiklah ustazah...
ku akan berusaha...
ceh~tiada kena mengena..
kekeke

opaq said...

jard =

honoustly,
letih la...

kalao boleh, malas nak buat apa2 skang...

nak rilek je...