Sunday, March 1, 2009

kota metropolitan~

ooohh...uuhhh...~

lenguh sungguh kaki ni...
tapi hati gumbira tak terkata...
macam dapat jawap soalan teka bunyi di era yang hadiah nya rm 1000000 ringgit...
wahh...wahh...


liku-liku perjalanan ke kota metropolitan besstt~...


+++lawatan ke rumah jiran semasa masih bermastautin di danau kota sangat menyenangkan..
walaupon jiran tu hampir tak kenal ku...
maklumla...hampir 10 tahun tak berjumpa setelah aku berhijrah ke shah alam dan terus ke kelantan....budak2 yang dulu sealu main badminton bersama, dah besaq...
wahhh~...excited sungguh aku...

+++perjumpaan blogger dirahmati oleh hujan...
walaupon makanan yang besaq gedabak, aku puas..
jumpa jard yang sangat peramah, baik, comel....
dan aku pelik, adik@akak (xpasti) zonaku dapat habiskan dishes dia sekelip mata...
sungguh memberansangkan...hahaha...
berjumpa dengan encikcayang&cik konpius yang sangat romantik...
berjumpa penyubiru yang banyak knowledge+relax...hehe..
berjumpa dengan aim-a rajin gi sekolah...hehe...
rancangan nak campur semua makanan yang xhabis dan bagi aim-a makan tak kesampaian bila tengok aim-a yang cun itu...~~haha...gurau2...xbuat pon...

+++perjumpaan dengan afiq (highshcool schoolmate) membuka rezeki...(dapat projek baru)
walaupon mata dah rabak untuk terima projek jam 4 pagi...
betul kata orang tua2, pagi2 rezeki banyak masok....


+++perjumpaan dengan rakan2 sifoo.com yang havoc...
thanks cheni blanja KFC yang lambat hantar ayam..
sindiran2 mira yang cuba menkenenkan aku dengan cik starryberry...
saat2 romantik konon antara wan bluefrog dgn cheni...
cik silolo yang malu2...
dan anys yang nak demam tapi makan macam xdemam...hahaha...
sorry aku xdapat ikut korang pi karaoke..
ayat tak boleh dilupakan...
"ayat mira = aku punya tak ori..."


+++bermain bowling bersama rakan2 poly yang dah macam adik beradik sendiri sangat best...
asyik gelak je...bak kata epoi...matang..matang....
perjalanan jem nak ke midvalley tak rasa lama sebab asyik mengintai jimmy(trek selebriti) seiring disebelah kereta kami dengan awek dia(kot) yang sama2 tersangkut dalam jem tu...
dengan reaksi emi yang selalu kalut...hahaha..






haih~....
sahabat, kawan, rakan, teman.....
they're so wonderful...





sangat bersyukurlah...~


thanks eh...

p/s = ad3ck ngan amy kena blanja ku sebab xdatang aritu...hehehe...

29 comments:

army4war said...

aku suka ayat yang ringkas padat dan tepat!! huh.. hang datang kl pas ni, aku putaq pala hang!! miyahahaha!!!

Anonymous said...

me and wan? kami romantik kan? hahahahah....tolong soh mira jawapkan eh.

thanks fathi, belanja lunch kat secret resepi. and sowi, sebab x dapat intertain lebih2. saya maha busy.

nanti kami turun KB pula. insyaAllah. kalau mendapat GPS la. hahaha...

Anonymous said...

berjumpa penyubiru yang banyak knowledge+relax...hehe..

tetiba aku rasa nyesal plak tak blanje ko makan.haha..

~ mizzAmy ~ said...

~ eeiii.... kamu nih tak nak spare time together with me la. :( ~

opaq said...

mira =

ayat ko tu membawa banyak maksud tersirat...hahahaha...


che ni =
ceh, gps boleh beli la...
siot je....xyah tunggu2...

mr penyubiru =
itula...ko blanja aima je..kecik ati aku...hahahaha...


amy =
eleehhh...kan orang dah ajak...
awak tu sakit2....
xper, nenti kita jumpa la kat sini eh...

Anonymous said...

sindiran2 mira yang cuba menkenenkan aku dengan cik starryberry...

thanks mira! ahahahaha~

opaq said...

ceh...siot je...

jard putnam said...

sesungguhnya aku suka puji-pujian.. haha...

oit.. ku tunggu adiah dr ko nih.. ko jgn buat2 lupa plak.. haha..

opaq said...

ceh...dah cari dah pon...beli je blom lagi...
hahaha...


tunggu..

jard putnam said...

yeah! yeah! dpt adiah! haha..

opaq said...

sukee....

xbagi kang...

me3n said...

adakah ko post entry ini membuktikan bahawa ini alasan ko xdapat buat weekend sebab byk aktiviti?

ehehehehehehe.

klu ada umur yang panjang boleh kita berjumpa lagi eheeheheh.

opaq said...

ceh....

ko kenakan aku balik eh...
siot je....
ko turunla sini dengan teep...

Anonymous said...

glad u had fun!!!!!!!!!!!

nanti one day u dtg, mane tahu terserempak with me plak. hehe

zonaku said...

heheheeeee... kagum kan?????
dan aku lagi kagum ko nmpak aku lagi muda dr adikku itu....

"ty, dia kata kchaq muda dr hang!!"

er.. sbnrnya dia mmg dah lama nk mkn benda alah tu, dr bulan dec kot...! tp aku asek bw dia mkn mende lain...

Unknown said...

ait... aku tak komen gi ek??

errr.. aku no komen... muahahahah.. cam artis lak aku rasa..

Aima Othman said...

hehehehhe...amboi²..ni mesti idea Penyu nak campo² makanan neh :p

anyway..next time ko dtg KL, Penyu yang tough and ad3ck yg hensem kate dia nak banjer ko..hehehhe :p ( kne arrr puji sket br diorg banjer :P )

opaq said...

cik hanalalala =

niat dihati mmg nak "tersempak" ngan u pun...hehehe...


zonaku =
tenkiu2..ko nak suruh aku blanja ke ni??hahaha...

opaq said...

cikkonpius =
ko senyap je ngan aku aritu..hehehe...

sbb dok jauh kot...hahaha...
lenkali kita dok dekat2, baru leh gossip2..hehheheh...

aim-a =
haah, mmg idea dia...
aku dah bagitau ko ni,
so, kokena blanja aku la plak...
wkakakakak,.

Anonymous said...

haih opaq..'kejam sungguh ayat untuk ko...'

dan anys yang nak demam tapi makan macam xdemam...hahaha...

kerana jumpa korang..terus x jadi demam aku..maapkan ade pape kekurangan jek...

Unknown said...

aku bukan tanak smbg dgn ko, aku kena kontrol ayu... len kali kalo aku tak bawak encikcyg, kompem aku smbg dgn ko dgn rancaknya... keh3.......

opaq said...

akira =
ada kekurangannya tau...
ko lupa nak cakap i love u kat aku..
hahahahaha....


cik konpius =
hahahahaha....
cian kat cik cayang kamu...
kena tinggal...best apa borak ngan dia....
I LIKEEE.....

ezzati said...

huhu..x dpt jmpa..

opaq said...

zatiiii...

ure back...
katner skang.??

Jard The Great said...

oit.. ape ko crita dgn ad3ck??? die kata ade yg ko crita.. hmmmmmmmm...

nak kena lempang korang berdua nih.. ngeh3x

zonaku said...

kalu ko nak blanja aku on jer.....

gtau jer bila.. aku kosongkan jadual aku...
hehehehe

zonaku said...
This comment has been removed by the author.
opaq said...

jard :

hahaha...adalah..ini rahasia lelaki...
ko xleh tau...
wakakak..

kalau ko nak tau, kasik hadiah dulu..
ejejeje...



zonaku =
cait...
laju jer..

Chico said...

sampaiiiiiiiiiiiiiiiiii ati tak ajak...