Monday, June 1, 2009

karma...~

{apa maksud xoxo??}


ayee.....ayee....

sepatutnya, masuk opis - kol 8.00
bertolak dari rumah - 8.05

selepas hampir 10 km dgn kelajuan 70km/h =

perlahan untuk berhenti - 8.10

tunggu kedai bukak - 8.15 - 9.40
{bukan xnak tukar sendiri, jek takder}

siap tukar tayar - 10.00 tepat..

sampai opis - 10.35

dan ini lah hasilnya...








lain kali kalau dah tau bos nak pegi mana²/ tak masuk opis arini,
jangan datang lewat...
ikutlah sengaja @ tak sengaja....

inilah padahnya...



kes aku adalah tidak sengaja....
lepas subuh, sambung balik tido...

dalam hati cakap kejap je, 10 minit je...
last2 terbabas sejam terus....


haih~...

13 comments:

Jard The Great said...

XOXO... maksudnya hugs and kisses...

opaq said...

oooo....baru tau..~

starry~ said...

xoxo

ezzati said...

heheee..padan muka kooooo

Cheni Khair said...

gossip girl..XOXO....

Anonymous said...

xoxo hugs and kisses.

wow tayar jadi cam tu?

opaq said...

seteri =
xoxo jugak...

zati =
cait....siot je..

cheni =
siapa yang bergossip??

hanalalala =
sbb masa pancit tu xsedar...then trus jalan jugak...ini la jadinya..
xoxo hanalala...hehe

Cheni Khair said...

...adoi....ko tak tengok tv eh...Gossip Girl XOXO.....ohye...ko tak minat fesyen dan lelaki kacak..aku lupa...

opaq said...

hehe...tak...

aku ni simple je la..

Unknown said...

akupon baru tau xoxo tuh hugs n kisses, timesih la sbb ty n jard tlg jawab...

gile smpi gitu tyr ko.. ko gigit hape??

opaq said...

aku tak gigit...
aku cubit je tu...
kalau aku gigit..
aku telan terus,..
hahaha...

Super Nia Hana said...

giler ganass..
scary okkkk

opaq said...

hehehe....

ni baru sikit ni..