Wednesday, June 3, 2009

award+tag = Jard = 2X = eheheh~..

ppeett...~...pppeett..~

pada asalnya, aku nak mencoret benda lain....
akibat terlalu curious dengan perasaan ini..
aku ke blog jard, sebab dpt merasakan sesuatu...
rupanya kena tag+award...hehehe..~

dan pada mulanya, hanya satu entry untuk aku jawab..
dan disebabkan aku meroyan kat dia semalam, arini aku kena jawab 2 tag..
haih~//




Nyatakan 5 fakta menarik tentang si pemberi award ini:

1. Nama die Dato Siti Nik Nurul NurZaharah...aka JARD

2. Die sekarang keje kat RTM dan berpangkat Boss..hehehe..
3. Die reti ♫ n main gitar, dan sangat la ♥ suaranya..(kot)
4. Sangat meminati makanan..apa jua jenis makanan...kalu bagi 2 mangkuk lasagna kat William , gerenti habis...
5. Dia ada team futsal...(tak pasti)..tapi dia suka main futsal..

Setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri

1. Aku ada henset cikai2 je...
2. Aku suka design..tapi xsuka melukis..coz my tangan is so xleh blah bila melukis..
3. Aku suka rambut panjang sikit....
4. Aku suka makan...sama macam jard...tapi aku makan sikit je...
5. Sangat lah hensem....
6. Sangat suka tengok cerita kdrama / jdarama / kmovie / jmovie ...
8. Suka tgk citer hantu melayu...
9. Suka seni
10. dan last sekali, semestinya aku seorg lelaki..



2nd tag



Okay, here's the rule : Use Google Image to search the answers to the questions below. then you must choose a picture in the first page of results, and post it as your answer.
after that tag 7 people.


1. YOUR NEXT BIRTHDAY
26 December 2009





2. PLACE I DO LIKE TO TRAVEL

Rome







3. FAVOURITE PLACE

dalam bilik







4. FAVOURITE FOOD

makanan paling sedap didunia





5. A FAVOURITE THING
Pendrive









6. MY NICKNAME
opaq





7. A FAVOURITE COLOR
green







8.MY LOVE
yaya








9. A HOBBY
Internet surf






10.BAD HABIT
kentut







11.WISH LIST
secret








7 People to do this tag

~superhana
~hanalalala
~Ad3ck(sila jawab dalam facebook)
~Mustakim
~Cheni
~Mira
~Seteri


haih~....letih jawab tag...

sejam tu...





Fuhhhss~....


9 comments:

Jard The Great said...

hahaha... tenkiu2x...

Super Nia Hana said...

oitt..letak nama watshi first lak tuhhhh
jap lg watashi wat dgn laju2
muahahaha

Jard The Great said...

iot opaq.. ko kata nk bg ku hadiah..

smpi skang takde pon.. aku nk majuk dgn ko neh..

seme sms ko ku tak nak balas..

ko kol pon ku tak nak angkat dah..
hahaha..

opaq said...

jard =
hehehe...sama2..

superhana =
buat jangan wat..hehe..


jard =
ku terlupa la jard..hehehe...
aku kan baru je kembali berblog ni setelah berehat sekejap...
hehe...
insyallah aku anta kat ko nanti..

Super Nia Hana said...

hadiah watashi tade ke???
jaat arr opaqqq..tak mo balas sms,angakt call opaq gak

*lariksss....

btw,watashi dah wat tag!
giler lama seyyyyyy

opaq said...

hehhee..
super hana nak hadiah apa??
meh bagi tau...nanti opaq suh jard belikan..hehehe

kan..lama giler nak wat..panjang plak tu..

army4war said...

org yg ko tag tu aku ke?? aku risau bukan aku hahaha.. pelanduk nama serupa =))

Anonymous said...

tag lagi??

opaq said...

mira =
bukan ko la..hehehe..


hanalalala =
semalam rasa rjin plak nak wat tag..hehe