Sunday, June 7, 2009

haih~ + kuasanya .....

ini adalah entry tanpa hidayah~....
aku kebosanan...


"addeehh~~...addeehh~~"....

tengah malam semalam...

aku menahan sakit kepala semalam....
mungkin sebab banyak makan gulai kenduri...
hehe...almaklumla..~musim mengawan+kahwin skrg ni...
hehehe...

semalam juga...
menonton house...
pasal stress yang menyebabkan kekejangan otot kiri...
masih terasa sakit kepala..

masih ingat entry migrain ku...
aku rasa, pada minggu tu, aku cukup mengeluh...
haih~...
pada aku mengeluh ada kuasa tersendiri...
release tension...
mengeluh bukan sebab give up..tapi rehat sekejap...

huhu...dapat menghindarkan diri dari mengalami stress..
dapat relax...
dapat tenang sekejap...



ape aku merepek ni..~

haih~...


selamat makan kenduri....

11 comments:

sentosa77 said...

ko ni Opaq.. banyak adehh.. adehh nya. macam orng tua.. hehe jgn marah

opaq said...

hehehe...

dah terbaiasa la zaidon..~

Jard The Great said...

adehh... perangai ko mcm org tua.. ahahaha..

opaq said...

caitt....karate jard laju2...

wacaaaa!!!

opaq said...

caitt....karate jard laju2...

wacaaaa!!!

adie said...

adehh... perangai ko mcm org tua.. ahahaha..
haha


ps : oitt! cepat bagi address.

me3n said...

hi. salam kenal. ahahahahah

debikdebuk said...

ini darah tinggi ni.. hehehehehhe

opaq said...

ad3ck =
selamat2...hahaha...tengok nama tau dah ko..


debik =
kencing manis la..

katak© said...

uih. berak masin lah...

apex_chan said...

oit....kamu ble lak nk wat kenduri?????

aku xsabar nk makan nasi myak ko ni...
hahahahaha...
sila jawab soalan di atas ngn jujur...
K???