Saturday, October 31, 2009

connecting people

gumbira.....gumbira....

hari ini, internet di sini dah kembali normal...
harapan besar ku, supaya internet akan selalu seperti begini...

hehehe...

harap2 kita kita dapat berconnection sepanjang masa...

cheni= nanti kasik link rapidshare itu....
cik konpius=ku dah hantar email address aku ya...
penyuk=aku nak tanya ko pasal penjimat minyak guna mgnet hard disk ko aritu...ada kesan??
jard= ko semakin berani meletak gambar2 nakal ko...heheh..
superhana = your king tu sangat hensem...tapi aku hensem lagi..haha..
hanalalala =naper saya yang tak berdosa ini direject sebagai ur reader??
zati =dah buat ic baru??
amy =er....kamu maintain comel..
ad3ck= senyap je ko...dah kawin ker?
mira =ko pon comel gak..hehe..


connect-connect ya...



babai..nak balik...

wasalam...

6 comments:

adie said...

bro, teori guna magnet harddisk tuk jimat minyak tu busted aa. tak ada kesan ape pun.huhu..

ko plak senyap je,dah kawin gak ke?hihi

ezzati said...

dah..tp, x siap lg...huhu

Super Nia Hana said...

adeck dijangka kawen sebelum watashi
hoh..my king totap hensem dari anuar zain
ahahahhaha

Super Nia Hana said...

adeck dijangka kawen sebelum watashi
hoh..my king totap hensem dari anuar zain
ahahahhaha

opaq said...

penyuk =

huhuhu..itu la sapal..
aku rasa guna cara tu...
aku prasan, xder beza pon..hihihi...

zati =
hihi...pati sementara la ko ni..haha.

superhana =
hehehe....ampun tuanku...ehe

~ mizzAmy ~ said...

sentiasa lah update blog dan kunjung ke blog-blog kami. kalau tak, nanti kamu miss cerita sensasi. :P