Sunday, October 11, 2009

kerja kejar mengejar

ohh...ohhh...

penat...~

10 malam tepat adalah waktu mata aku mula berair..
mungkin sebab pada siangnya, aku benar2 bagi komitmen untuk bekerja..
tak macam dulu...
dulu, kerja best, tapi tak dihargai....
sekarang, kerja best...dan dihargai..

aku bukan mintak orang untuk menghargai segala kerja aku..
tapi, atleast, faham kerja aku macamana..
jangan main tibai cakap "alaa...senang je...orang lain pon boleh buat"


oh...oh..tukar citer lain..

sekarang sedang mengusahakan projek photography untuk konvo kolej...
sangat capek...
berulang alik ke kotabharu...
backdrop, lighting, camera, lens, shutter release = semua sudah siap...
tinggal setting untuk lighting je...
huih~...

bunyik macam ganas je...hehe...
harap2, semuanya ok nanti...
akan ku upload sedikit teaser untuk konvo kolej ini...


next entry ialah..


GAMBAR RAYA....

hehehe...



tapi blom edit lagi....xder masa la..


haih~.

7 comments:

~ mizzAmy ~ said...

memang betul-betul busy ni. tapi bagus lah. nanti duit banyak leh cepat kawin. :P

Super Nia Hana said...

ooo..opaq nak kawennn

opaq said...

amy =
ni start nak wat gosip la ni..
mmg a nak kawen..
but not yet...heheehe

hana..
opaq tunggu yourking propose, baru opaq propose...heheh

Super Nia Hana said...

kan bagus camtu
br semangat nk datang keja kan opaq

Unknown said...

ko xnak amek gambo wedding aku mehhh???

opaq said...

superhana :
hehe,...tau xper..

cik konpius..=
biler majlis ko??

Unknown said...

5/12/2009... emel aku add ko.. liyana_azlyn@yahoo.com