Saturday, October 31, 2009

sekapur sireh~

assalamualaikum...sambil mengangkat tangan kanan...

ehehe..

sungguh lama tak berblog...bukan malas..
cuma, aku kekurangan idea serta tiada masa yang sesuai..
mungkin disebabkan kerja baru...

kadang2, bila dah buka blog, idea tiba-tiba terbang ke lain..
pergi mana agaknya..apa yang nak ku tulis, dah ditulis..
takut dikata copycat plak...
hehe..

maafla, ku katakan nak bubuh kasik taruk itu gambar raya punya..
tarak sempat woo...

ku update yang seringkas yang mungkin...

*kawan =
+ku tgh cuba adapt diriku ini di kalangan kawan2 baru yang hampir 90% pensyarah medic..
+cuba menjadi serasional yang mungkin untuk menjaga adab dan pergaulan..

*kewangan =
+sangat stabil berbanding dulu...
+tapi masih perlu berjimat untuk masa akan datang...
+peluang untuk mencari rezeki halal sangat mudah...alhamdulillah...thank to ALLAH..
+banyak side2 projek yang datang, tapi aku tolak sikit sebab tak sempat nak handle banyak2.


*bisnes=
+agak lembab sedikit..


*kerja=
+sikit tapi banyak..
+sangat seronok sebab designku dipublishkan di surat khabar tempatan..
+sedang memulun design untuk propose pada presiden college...
+gambar dikonvo masih belum disentuh untu editing..


sekian...


+minta maaf pada jard, che-ni, penyu, en.katak, mira, anys, ad3ck, amy, hanalalala, superhana, cikkonpius, zonaku, mustakim, dan lain2 sebab xsempat berconnecting dengan kamu sebab saya tidak mempunyai sebarang connection di tempat baru ini...
+saya sayang kamu semua...
+saya sayang awek saya....
+saya sayang family saya..
+saya sayang diri saya.......

haih~....

5 comments:

Jard The Great said...

syg kamoo jugak.. ehehe

ezzati said...

syg jugaaa...:p

Cheni Khair said...

sayang thi juga.
tapi thi lupa tulis, thi sayang Tuhan. heh...adaje nak kenakan awak kan!

zonaku said...

heheheheee.. tetiba nama aku termasuk... terima kasih...

opaq said...

jard = hehehe...sukenye..

zati = happynye....

cheni = saya mmg sayang tuhan sangat2..

zonaku = aku masih nak jumpa korg lagi...hehehe..sama2..