Monday, June 2, 2008

aku tidak meminta

yang aku minta cuma hargai...
yang aku minta cuma lihat...
dan fikir apa yang berlaku...
bukan nya pendapat yang tak masuk akal....

bodoh.....
macam sial....
kamu bukan seorg pendeta yang hebat dalam 1001 perkara...
kamu bukan seorg hakim untuk menilai seniku...
kamu bukan kawan karibku yang menangis bersama aku...
tapi,
kamu adalah, seekor binatang yang tidak punya akal fikiran....

seniku adalah mengikut perkembangan...
seniku adalah mengikut situasi...
seniku adalah sesuatu yang sukar difikrkan...
walaupon seniku hanya setitik warna merah dikertas kosong,
sekurang2nya,
aku mencuba menghasilkan seni...
bukan seperti kamu....kutuk, hina, caci, pijak seni...

yang aku minta,
kamu manusia...
bukan binatang...


p/s : *aku xplain pasal ni nanti*

No comments: