Friday, September 12, 2008

haih~

hari ini, kutu ini beritahu...

"Dude, aku sunyi...." katanya
yang ganjil, kutu ini adalah Casanova...
dan masih kata dirinya sunyi..
Kalau beri senyuman pada gadis,
pasti cair terkena panahan asmara..

esoknya, "dude, aku tak hensem la"
argh..bosan...
terlalu rendah diri...
jangan...nanti orang pijak kamu..
mana self confident kamu....??

kadang2 bosan asyik pikirkan masalah kawan2 dan diri sendiri...
apapun, kawan mesti didahulukan..walaupon aku cuba lari, aku xboleh...
dan 99 peratus masalah kawan2 berjaya diselesaikan oleh aku...
cait~(bukan riak)

aku punya plan...

1. bela ikan air masin(nemo dan sekutunya) @ ikan air tawar (emas)
2. tinted cermin kereta
3. flash sb800
4. siapkan design baju ain(adik)
5. beli kemeja
6. beli seluar track untuk jogging
7. pergi cameroon highland selepas cuti(kena kumpul uwang)
8. art event di kelantan
9. kaya
10. cari kerja yang gaji minimumnya rm3000 sebulan
11. kurus dan macho

dan akhir sekali

12. kahwin 3



yeah~....1-7 akan dilaksanakan secepat yang mungkin...


cait~selamat hari raya~

20 comments:

Anonymous said...

13. tak jadi buat no.12 pasal wife aku tunjuk sabit.

14. jual sabit.

hehe..

so0tspirit said...

kawen?
hikhikhik~
nakalnya :P

me3n said...

antara ciri2 orang berjaya ialah dengan cara senaraikan perkara2 yang nak dibuat untuk mencapai objektif hidup. ;)

blogkelate said...

boh... kalu jadi wat art event tlg gembar gembur ko ambo deh.. ambo minat benar art event ni

Cheni Khair said...

#8 -
selamat membuat. kalau jadi, i will give u a visit.

#7 -
sungguh la tak sabar...tapi...camera ku takde pada masa kejadian...kamu tembak ngan syacz sahaja lah. aku kasi channn..

~ mizzAmy ~ said...

~ nak ikut g cameron!!! chop, kahwin 3? iskh3... ~

Cheni Khair said...

che'ni to amy:

sori. tinggal. my car boleh load 5 je.
plus opaq bigger then dlm gambar yer.....


kihkihkih...

Unknown said...

wah. plan no 12 tuh bukan main lagi. kawin satu pn blom tentu leh adil. ni kan plak nak kawin 3. huhu.

btw, flash sb800 tu apa?

~ mizzAmy ~ said...

~ to kak ni:
kahkahkah.... owhh okeyh, lebih muatan dah ker? sob2... tak per la, nak merajuk la camnih. :P ~

opaq said...

penyubiru =
aku kena cari yang sporting..
hahahaha...baru boleh beb..~

soot spirit =
orang kata,kahwin tu la nikmat..
hahaha..

ad3ck =
yup...
setakat ni,
list yang btol2 aku ikut ada 6..
nanti aku eloborate kan..

opaq said...

blog kelate =
gini, ini masih dalam proses kertas kerja dan konsep planning....

kawe nok keno cari sapo2 hok2 berminat utk present their artwork...

sapo2 hok nok tunjuk portfolio ko ore kelate.. gitu..demo paham ko ni??

opaq said...

che ni =

really appreciated that...
need ur advice to make it work..


amy =
im not that big...
still kalo nak ikut,
jom la....
hahaha..(pandai2 ajak)

opaq said...

amy =
jangan la majuk,
nanti kita pi makan donut kat tesco eh...
u blanja..
hahaha


nina =
itu speedlight @ gadget @ accesori untuk camera....

~ mizzAmy ~ said...

~ yeaay yeaayy, ada orang ajak.. hikhikhik.... confirm muat ker nih? :P

belanja donut? sebijik jer la. kang makan byk2, jadik gemuk. pastuh tak muat keta plak. hikhikhik... ~

Memory said...

pergh ni semua matlamat hidup ko ke opaq? caya lah...

opaq said...

amy =
xnak, nak sepuluh ratus donut...
hahahaha...


memory =
hampir2lah dengan matlamat...

Cheni Khair said...

donuts lagikkkk!!!

gedikssss!!

Tny said...

Bagus2.. self-management tu ada.. byk jugak yea list tu..

nk terus kwen 3??? X hengat... :D

Izzatul Azma said...

kawen 3?
hahhaa
tamakkkkkkk okey

Chico said...

OPAQQQQQ!!!
nak bela ikan nemo macam mahal la.aritu g tengok kat mid valley mahal sesangat tp cute kan?hehe
ikan buncet emas da la..aku tak beli2 lagi sebab kopak la skang..

cameron highland dekat jek dengan umah aku kat ipoh tu taw.jemput2 melawat tambun yer..