Monday, September 15, 2008

panas la hari ni...

wuut wuut....

aku berjaya sampai ke opis dalam 15 minit...
tapi dah pukul 9.10...
hahaha..~sepatutnya masuk jam 8.00..
kira nasib baik la...
better late than never kata nenek...

semalam agak selesa...
bukak sahur dengan kawan2 lama....
yang dah kenal aku semenjak dari sekolah menengah...

aku kangen....
mahu hidup dengan mereka seumur hidup kalau boleh...
boleh bergadoh..dan berbaik selepas 30 minit...
kawan yang menegur aku dengan hadis2+pukulan dulu...
kawan yang tau dia makan banyak mana..
kawan yang dah tau dia suka minum apa..
kawan yang dah tau ko semayang maghrib dalam dorm atau masjid..
kawan yang dah tau anak sedara dia cun walaupun baru umur 10 tahun..
kawan yang dah tau kenapa tangan ko boleh ada parut lipan...

haih~

simple math for friend......

true friend = get each others.




tengku~, balik jerman nanti jangan lupa pos baju kat aku.....



7 comments:

~ mizzAmy ~ said...

~ kan? kawan lama kita yg sebenarnya lebih banyak memahami....

sampai skang, the only person yg tahu segalanya pasal amy adalah my roomate masa sekolah kat mrsm dulu. kitorg rapat since tingkatan 1. dan skang, her family dah mcm my own family. :) ~

so0tspirit said...

kawan tu apa?
i lost tract of definition of friend.. since long time ago
hehe
it's gud if u have one~
for me, acquaintance ramai la

me3n said...

zaman sekolah dulu mmg best. ku banyak 'parut' kenangan yang tak mungkin dilupekan eheheeh.

Unknown said...

wahaaaa.... kawan2.. makanan yang tak sedap pun jadik sedap kalo makan dgn kawan2 kan2?

wahhh.. pandai nenek ko speaking london... nenek aku dulu speaking banjar je.. heheh

13may said...

errr...baju untuk aku sama :D

opaq said...

amy = tapi susah nak cari kawan yang btol2 sudi terima kita seadanya...kan?

soot =
kawan yang btol2 kawan bukanlah senantiasa akan ada kat sebelah+selalu contact+story2+ym2..
dia boleh aja ada kat mana2..
asalkan, try to get each other..

opaq said...

adeck =
parut aku kat bawah dagu dah diselubungi oleh sang janggut..
parut tu la antara yang aku xleh lupa..

the confused=
kalo makan xsedap tu, mesti teringat masa dok hostel makan ayam busuk...xselera tros..

nenek aku hebat tau..

may 13=
kat baju tu tulis, "smile when you are horny"... nak??