Friday, September 26, 2008

malam yang dingin..

assalamualaikum kawan2..

situasi = bait2 lagu montaj dari cerita The Love Guru masih berngiang2 di kotak pikir...

hari ini aku rasakan hari yang ditunggu2 oleh semua muslimin+muslimat...

mengikut firasat aku, malam ini mungkin malam lailatul qadar...

tanda2nya =
matahari tak memancar terik...
hujan renyai2...
ada rainbow...
angin dingin...
aku rasa tenang...

tapi, banyak kekecohan yang berlaku seolah2 bulan ini adalah bulan ppergaduhan
sheeshh...~yuppp..gaduh..
di bazaar ramadhan kes kecurian motor...dapat tangkap+pukul+polis...
di bazaar ramadhan kes tunjuk belang...lelaki kejar pelagak+dapat+pukul+xpuas hati+panggil geng+repeat..
di sebelah office, mungkin bunuh...

xnak emo di malam yang diberkati ini...

haih~..


akan kudoakan kesejahteraan+keselamatan+maruah+dan paling penting IMAN blogger sekalian kuat...especially jue..amin

wassalam...

10 comments:

me3n said...

uish. masuk berita ke kes tuh? tak dengar pong.

opaq said...

tak pasti aku masuk ke tak..
sebab sebelah office aku ni kira tempat biasa mat-mat pet la..

yang pasti, aku masuk tv berita malam ni...

akan ku cerirta selanjutnya..

Tny said...

HA'ah... sekita mlm2 akhir bulan Ramadhan ni.. semoga segala yg didoa akan diberkati olehNya..

Huh? Kes curi moto, kena pukul?Waahh ganaz lah..

Unknown said...

ko msk tibi?? wahwahwah....

me3n said...

ko masuk tv? berita ke drama swasta? ehehe.

opaq, selamat hari raya. maaf dzohir batin. selamt bercuti! esok ku kerja lagi huhuhu.

opaq said...

cik konpius = mana cik tau??

saya xbagitau orang pon..


adeck = aku xmasuk drama swasta laa..

aku masuk berita je...

aku pon kerja jugak..
kui..kui..kui..

Unknown said...

opaq said...
tak pasti aku masuk ke tak..
sebab sebelah office aku ni kira tempat biasa mat-mat pet la..

yang pasti, aku masuk tv berita malam ni...

akan ku cerirta selanjutnya..

September 27, 2008 2:33 PM

nih bukan ko cakapker?? ko nehhhh.... taulaa nak rayapon, takkan dah mabuk ketupat kot...

opaq said...

hahaha...

xperasan la pulak...

wakakakakkkakakk....

alalaa..

masuk berita la pasal kembara sahur ramadhan tu...

Unknown said...

keh3.. sndr ckp pon tak pasan.. hapalaaaaa.... :P

so, mmg ko masuk tibilaa ek??

opaq said...

tak masuk pon...

orang lain potong trip aku...

tapi pasal event tu mmg masuk la...


ko pernah masuk tivi??