Wednesday, September 10, 2008

lena diulit mimpi..lapar siot..

kebelakangan ni,
kotak pemikiran banyak menjurus kepada diri sendiri...
mungkin betul kata hati daripada keputusan logika.....
haih~....
itu kalau bab keputusan lah....
semuanya terjadi disaat melelapkan mata hingga terlena..

dari segi idea pulak,
semalam aku terpikir mahu manganjurkan sebuah art event..
ala2 ranTai gitu...
ada art2 group + solo + charity + Professional + amatur exhibiton...
eventnya di kelantan...dan aku dah pikir nama event tu...
hehehe...aku mahu register...nanti orang lain tiru...
mungkin sapa2 boleh tolong aku untuk kumpulkan designer yang ada di kelantan...
yang ada work2 yang boleh diterima pakai....
bukanlah artwork2 sampah yang sekadar ada bunga kat tepi2..(got my point)

akibat daripada banyak memikirkan permasalahan politik otak,
aku tak dapat lena dari 1.30 pagi hingga 3.30 pagi....
dan akibatnya,
sahur aku terlepas....
2 kali, termasuk hari ini....

8 comments:

~ mizzAmy ~ said...

~ apa la yg dia pikir sangat tuh?? btw, tak nak jemput cheq yang jauh di KL ni ker? hikhikhik... ~

Cheni Khair said...

buatlah..

RanTai Beskal

me3n said...

bro. sahur terlepas tak pe. yang penting lunch.

Anonymous said...

sahur terlepas?? abis tu ko kodor sahur ko kul 8 pagi ke? hehe..

politik dan masalah memang tak dapat dipisahkan, so ko takyah pikirlah..pi la tido..kan terlepas sahur lagik.

opaq said...

mizzamy =

nak datang meh ler..~~


che'ni =
takmolah, itu dah tiru sebijik2...
nak buat yang lain2 sikit..
kat kelantan xleh nak wat yang pelik2.

ad3ck =
tu la pasal...
nanti ko nak pi lunch ajak aku ...

penyubiru =
kalo ko nak tau,
hari ni terlepas lagi

Unknown said...

qhado kul8, eloklah sangat cadangan itu.. heheheh.. :)

opaq said...

confused =

tak...aku xqodo pon...
aku baik...
misi = penuh tahun ni..

Anonymous said...

tak sahur? eeeeeeeeee tak best