Monday, December 15, 2008

demamlahh~~ + dinner with sultan

jumaat dan sabtu aku hanya duduk dirumah..
berselimut sakan...
demam...sempat menghantar mms kepada che ni...
hehehe...katanya cheni aku menga-ngada...
ahax~..biasalah..

sampai sekarang aku masih susah bernafas,
sebab hidung tersumbat...pendengaran pon kurang jelas...


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

semalam ku mendinnerkan diri bersama Al Sultan Kelantan dan Raja Perempuan...
sempena ulangtahun persatuan hotel2 malaysia...
semasa majlis makan2..
kami didendangkan dengan nyanyian dari Nadia dan Ayahnya...

makanan diraja yang sikit2 tu membuat kan aku tak selera lansung nak makan..
so, aku setakat minum air je..
sambil ikut menyanyi dengan Nadia secara senyap2...

setelah lama duduk sambil buat lawak dengan rakan,
ku terperasan, yang Nadia mengusha aku dari pentas...
ahahahaha....serius beb....
aku pon memang ada pasang hajat nak cari awek malam semalam...
untuk mengukuhkan lagi cerita ini...
aku telah sediakan bukti....

(sila klik pada gambar utk gambaran lebih jelas)
ini buktinya....dia mengusha aku...
mungkin sebab, aku teramatlah hensem dan macho sangat
aku ikut sama nyanyi semua lagu yang dia nyanyi...

tetamu yang hadir...

bersama awek2 korea....hamsa hamida...
mungkin, hanya aku sorang bangsa melayu yang bertutur dalam bahasa korea dengan mereka semalam..sikit2 boleh la...
ehehehe....

dan inilah tujuan sebenar ku ke majlis santapan semalam...
nak bergambar dengan harith iskander....





gambar dibawah menjadi mimpi aku semalam....

last but not least....
nadia yang berumur 19 tahun ini ingin bergambar dengan aku...
ku cuba lari, tapi dia kejar dan bersungguh2 nak bergambar dengan aku..
apa nak buat....
susah jugak jadi macho dan hensem ni..

haih......~~~


24 comments:

~ mizzAmy ~ said...

~ demam ker? kesiannya. betul kata che ni tuh. hehehe... ~

Anonymous said...

alahai..demam... keciannye...

meh makan ubat meh..

hik3..

opaq said...

che amy =
ehehehe...nak ngada2 ngan amu boleh?


penyu =
hehehhe...
ko nak bagi aku makan ubat apa ni??
takut aku...

ezzati said...

hye..lama x singgah..
so, hows progress with the Nadia?? :p

opaq said...

ezzati, aku sempat mengorat bapaknya saja....
hahaahha

me3n said...

bagi no nadia kat ku. email kan. sekarang.

opaq said...

xleh....
aku amanah orangnya...
dia suruh aku simpan..

nanti dia dah terkenal,
aku bagi no phone dia...

dia tgh wat album skrg..

Unknown said...

cara ko amek gambo tuh cam tak dmm jaaa weii...

opaq said...

masa ni demam dah pudar...
rossa...
ehehehe

Jard The Great said...

waa...cun jugak si nadia tu.. dia ada abang tak?? haha..

opaq said...

aishhh....
aku la abang dia...
ko nak ker?

BurungBelatuk said...

hi...salam singgah n salam kenai...

Jard The Great said...

abang kandung?? biar betul.. ko nih lawak la.. haha..

opaq said...

bukan abang kandung...
kan kalau orang dah bercinta, makwe akan panggil kita "abang" kan...

haaa...abang tu la...

Tny said...

Suka sangat ngn tangan Peace tu!!! :P

Fuyoo.. leh jumpe harith.. amik gbr ngn dia plak tu.. syioknya :D

opaq said...

tny =
ehehehe...dia tanya semalam kat opaq.

"u wearing wig eh...siot je.."

ezzati said...

abang...erkkk..eiii..ehhh..aku baru pasan..ko ni amik gamba ngan awekss x macho lgsg..adeke g wat peace..cubala peluk bahu dia ke..eiii..x romantik :p

Anonymous said...

ololololo....nanti aku uploag mms kamu tu...mau? seksi......

harith!!! jelesssssss!!! kamu ada kirim salam sayang aku pada dia? sah takde!! memang!

Anonymous said...

kwiyobta!

opaq said...

ezzati =
bapak nadia tu ada laa...

cheni =
tau xper...


wear =
siapa..??
aku ke minah2 korea tu??
ehehehe

Jard The Great said...

uits.. bila ko nak jawab tag tu??? dah 4 org tag ko tahu...

opaq said...

ehehe...

kesibukkan...
jap2 lagi2//

alifmimyanun said...

tak tahann. peace kedue2 belah tangan tu. ahah hah ha.

~ mizzAmy ~ said...

~ nadia tuh saper? kenapa nampak nadia tuh biasa2 jer and kamu yg lebih2? hahahaha... ~