Sunday, July 26, 2009

lama dah~

eett....eettt...

ku dah tengok transformer dekat sg petani aritu..
sakit medula oblongata...
kedudukan mata ikan@ mata cacing..
dongak je...
pemandangan pon kurang menyenangkan sebab xdapat fullview..

ok,

dari segi visual,
contrast adalah perbezaan sesuatu visual yang membuatkan sesuatu objek lebih terserlah dari latarbelakang nya...

seperti blog ku...
dindingnya hitam,
tulisannya puteh...


anda sakit mata tak??

perlukah ditukar??


dah lama la...~

perlu atau tidak?

saya tak boleh memutuskan pilihan ini sebb saya pencoretnya?

bagi kata putus ya...














ps : skrg jam 1.11 pagi.. saya masih nampak nombor yang sama...




haih~....


7 comments:

Anarm said...

nombor yg same?
gegegege~

Anonymous said...

tukar la color lain!!! for fun

Jard The Great said...

errr.. ko kan malas nk hapdet blog.. takyah tukar la.. ahaha

opaq said...

anarm = itula...hihihi...apa tandanya eh??

hanalalala =
ok...tgh cari yang sesuai ni..
hehehe...


jard =
yerla2, blog aku xde org nak visit..hihihih...

army4war said...

background itam aku suka jek.. pasal aku suka kaler itew.. tp kalau ko rajin nak mendesign template baru apa salahnya eehehheehe..

zonaku said...

tukar ker.. x tukar ke..... kalau mls update, x der beza....

opaq said...

migha =

ok...akan ku mendesign..

zonaku =
yerla...yerla...
nak rajinkan diri la ni..
hahaha..