Sunday, July 5, 2009

sama sokmo

tik...tikk~...
jam berbunyi...

hampir sebulan...

selalunya dapat tengok kat henset...
kadang2 dalam kereta..
kadang2 dalam astro...

11.11...
22.22..
3.33....

kadang2...

22.33
22.44
10.10
17.17
26.26
23.32

imagine, aku dapat tengok waktu yang macam tu hari2...
dan start pikir yang bukan²....
sebab seingat aku ada petanda kalau kita selalu dapat tengok waktu yang nombornya serupa..

apa petanda nya eh??

ada sesapa yang tau???

risau gak kalu petanda buruk..

huhuhu...tolong eh..

haih~....

15 comments:

adie said...

itu maknanya ko kena tgk movie Knowing. hehe

Anarm said...

nombor 4 angka..
ape lg, g la kedai nombo ekor..
ahahaha

Che'Ni said...

Kalau Allah berkata:

Kun Fa Ya Kun...

Maka jadilah seperi mana Dia mau jadi. So, tak perlu risau dengan nombo2 tersebut.

Ceriyes jer. Yo Yo Ow!

Jom pergi kelas menari Thi!

Super Nia Hana said...

err...tatau lakkk
watashi selalunya deja vu

Anonymous said...

ade makne ke? tak tahu pun ada makna.

its just a coincidence kut

opaq said...

penyuk =
akan ku tny encik google jap lagi apa itu citer knowing..hehe

anarm =

harrrrrroooommmmmm!!...
hehehe

che ni =
duit nak bayar yuran kelas sapa nak bayaq??hehe

opaq said...

superhana =

hana ada kuasa psikik...mmg la dejavu sokmo..hehehe..


hanalalala =
ntahla...seingat2 ada tau...
ada org penah tulis atau baca...

~ mizzAmy ~ said...

erm... kalau org laki, selalunya pikir number ekor la kot...

opaq said...

saya xterpikir pon amy...
hehehe.

baik tak saya?

ezzati said...

tandanye ko kena kawen..tu tarikh2 yg sesuai..pilihla

zonaku said...

anggap jer bertuah.. sebab asyik jumpa y berulang.... 10.10 tu aku jarang jumpa, time keje tu!

Unknown said...

ooooooo.. maksudnye.. aku sgt commey!! muahahaha.. errr... ada kena ngena kaaa?? keh3.. harap maaf, aku sengal di mlm hari..

FaRrA DeeN said...

Hahaha... Ado jugok ore lagu nieh... Kehkehkeh... Doh nombor tu tubik lagu tu nok wak gano..? :p~~~~~~~~

me3n said...

mungkin petanda da nak kawen?

opaq said...

zati =
blom ready la..hihihi..tapi dah plan...

zonaku =

tu la sapal....itu time aku rehat sebentar bersama kawan2 cyber..hihihi

cikkonpius =
mungkin takde kena mengena kot...

hihihihi..

farra=
hihihi...

ad3ck = mungkinla kot..