Wednesday, July 1, 2009

malam isnin penuh misteri~

peettt~~....peereettt~..hon berbunyi..~


kesibukan mencari rezeki halal memang mencabar...

ksimpulannya, aku bekerja sampai ke malam...

tidak mahu berkhutbah pasal keletihan & stress yang dialami..~

haih~....


akibat selalu bekerja sampai ketengah malam,

aku tak sempat ambik peduli pasal keadaan di rumah termasuklah surat2 yang sampai...

isnin lepas, malam...tengah malam...

bungkusan pelik didaftar atas namaku ada di rak gambar...


aku takut, tapi sudahh tau siapa yang bagi..~

sungguh berjimat cermat pengirim sebab guna kotak bijirin anak dia sbgai kotak...

btol la sangkaan ku...~

pakcik ini pengirim nya,...

tenkiu dude....~

makasih~...

muah,...muah....

hahaha.,.

7 comments:

adie said...

sampai jugak akhirnya. aku ingatkan barang yg ku pos tu dah tak sampai. aku tunggu jugak ko buat n3 pasal barang ni, tapi takde pun. tu yg aku syak barang tu tak sampai. rupa²nya tuan blog sebuk membanting tulang siang dan malam.hehe

sama². sebenier tak seberapa je tu.

p/s: kotak tu pun kira sebenier jugak tu.sebenier dari anak aku.haha..

opaq said...

tula...dah samapi...
mak aku kata dah seminggu lebih sampai...
aku je tak perasan sebb balik keje maghrib , pastu kuar balik gi kedai...malam baru balik..

tenkiu banyak2....

sumer bende kecuali pembalut koko tu aku simpan sebagai kenangan...

Jard The Great said...

la.. baru skang dpt ke?

zonaku said...

lama x dpt adiah.....

opaq malas nak log in said...

jard = a'a la jard...
aku masih bz skrg...hadiah mu pon xsempat ku anta bahh~..


zona = birthday ko biler???nanti penyuk kasik adiah kat ko...

Aima Othman said...

penyu...nak adiah jugak...hihihihi :P

~ mizzAmy ~ said...

wah... dapat hadiah la.