Wednesday, October 15, 2008

aku chill+bz






aku perlukan tidur yang cukup...
4 jam tak memadai untuk aku....
nasib baik tak de baby lagi...
kalau tak, mesti aku jadi panda...
badan pon dah macam teddy bear(lebih comel)....

semalam di kedai, aku menghabiskan masa meng"fotostat" nota2 budak2 kolej..
pakcik kayo, tapi penat dan tak cukup tido lah..

haih~, nak berjaya bukan senang kan...


kalau aku kaya, tidur aku pasti cukup...

kan??

x
x
x


pagi-pagi bangun jam 10 pagi..
bukak mata je, terhidang breakfast..
ada roti+choclate spread (Nutella)+air teh o panas..
dan orang gaji dah panas kan air untuk mandi...


"bibik, tolong gosok baju saya ye"

"baik tuan, tuan nak pakai baju yang mana??"

"bibik pilih la untuk saya"

"seluar pula warna apa tuan??"

"bibik rasa yang mana??"

"tuan, seluar dalam tuan nak pakai jenis apa??"

"bibik pilih yang saya selalu pakai lah"

"oooo, seluar dalam perempuan eh tuan??"


*pufff*

berangan kan main..

keje..keje...
mentang2 boss aku xder, korang pulak dok mengular yer...

36 comments:

Anonymous said...

wah! hebatnye ko berangan.hehe..

Anonymous said...

wow, very special, i like it.

Anonymous said...

i think you add more info about it.

J u l i a 。.゜✿ said...

ju dulu pernah ada bibik yg suka iron semua jenis pakaian.. termasuk panties & bra !
sgt segan ok.

comel lah game yg opaq main nih. ju nak link diaaaaaa.. rasa macam nak join jugak lah..

Anonymous said...

hahaha...

ko buat aku ketawa...
kelakar ok....

-azrul-

Anonymous said...

help me.

~ mizzAmy ~ said...

~ hahahaha.... sampai ke sepentot pun suh bibik pilihkan? MELAMPAU!!

btw, kalau jadik org kaya kan, selalunya tidur diorg lebih singkat. banyak duit nak kena kira sebelum tido. :P ~

opaq said...

penyublue = aku menghabiskan boras je ni...hehhee

opaq said...

jue =
hahahaha...nanti, jue bagi no phone bibik tu kat orang eh..hahahaha...

game tu dari facebook..so, jue kena join dulu..then baru leh main...

opaq said...

amy yang hensem =

ehehehe...ok la tu..sentiasa kemas..
kira duit pakai mesin je..senang..

Jard The Great said...

hahaha... klakar.. (nih ade maksud tersirat kan? ko memang pakai suar dlm pompuan ek?)

Anonymous said...

hahah...ni 1st time aku comment kat blog ko... kelakar la angan2 ko tue.aku pon same jer pikir mcm apa yg Jard pikir tue.

opaq said...

jard =

xder maksud tersirat la...
cuba teka, agak2 aku pakai seluar dalm pempuan tak??

hahaha..

opaq said...

tekelit nyibun =

kalau aku pakai sepender pompuan pon...aku akan pakai dikepala...
hahahaha...

Anonymous said...

barai usus gelak aku....

tolong bawak aku spital..

-azri-

Unknown said...

keh3.. akupon terpikir cam pe yg jard pikir.. hehehe

so0tspirit said...

berangan bibik tak best la~
apa kata cari isteri
hikhik

Tny said...

Ewahh3x...
Dia yng mula berangan bercerita.. org lain plak yg mengular :P

Anonymous said...

kawen saja dgn bibik itu. abes cite :D

Super Nia Hana said...

wahhh
game hape nih?
ahahhaha

opaq said...

ahahahh...

cik konpius = xbaik tau pikir camtu..aku baik..hahaha..klise nyer..

soot=bukan nak sangat berangan ngan bibik tu..tapi bibik tu macam pasa sanda..

opaq said...

tny = tula diorg ni..
hahaha..



jane yang pertama kali komen =

mahu kawin?/?

wang hantaran nak pinjam dulu boleh??

opaq said...

hana = game ini ada dalam facebook..
kena register ngan facebook n apply game ni...

Cheni Khair said...

kejap tido ngan mira....u straight.
tetiba tido ngan syacz... u gay.

2 alam lah ni. dsai lah ni. ampeh.

Jard The Great said...

apsal tak update lagi nih?? =p

Super Nia Hana said...

ala...company watashi ni telah block apa jua jenis aktiviti sosial yang berada di internet kecuali blogspot
muahahhah

Unknown said...

uit.. hapdet2...

~ mizzAmy ~ said...

~ amy yg hensem? apakahh?? ~

Cheni Khair said...

dia gay amy..dia gay...

opaq said...

che' ni =

sekejap straight..sekejap gay..maner ni??hehehe

dsai my idol tau...
kena tiru dia lah..


jard =

kekurangan tenaga kerja...
kalaulah boleh divide 2 badan ni..

opaq said...

hana...=

baguslah...
kamukan blogger tegar...


amyhensem =

kamu amat hensem pada saya...wakakakak

opaq said...

cik konpius...

aku nak tido la hari ni..
hahaha..

Anonymous said...

mementang umah aku cantik.. katil aku empuk.. suka tido di situ ek (dalam pet society je key)

Cheni Khair said...

opaq and mira:
gersang + kesunyian

Anonymous said...

hoish..!! akak nie..(try layan "KAMI".. kamu akan paham.. ali dan abu sangat cute tau)

me3n said...

orang kaya dulu2 pong dorang selalu berangan ;). oi2 gambo yang ketiga tuh tgh buat aksi apa tuh? ahahaha.