Tuesday, October 28, 2008

membalas komen "budak kelantan" yang dah berlapuk

cik konpius = woh gomo tu tempurung lutut..

izza = ko memang comel, aku pon nak nyakat ko kalau ko dok sini...btw, aku nangis masa kecik2 je la...sedih tu jejak kasih...hehehe..

amy hensem = yang penting moral value diri sendiri. ~btol2....setuju bangat dong..~

tny = itu la....part tu memang selalu digunakan oleh rakyat kat sini...

adeck = aku xbaik sangat....aku ada jahatnya jugak...ko bodek ko nak apa ni???
konpiiuus..

dari hati = terima kasih sebab sudi appreciate my photo...muahh**...

shabeeny = sama3.....rasanya filem ni akan disebut2 nanti...mungkin jugak akan jadik isu...

hanalalalalalalalallalala = siapa u kenal??

puteri ju = mesuarat tingkat..jehehhee...macam nasib do re mi la plak...hehe..selamat berkenalan..

soot = hehehe...kami nak berkenalan je...hehehe..





kesimpulan = bukan semua begitu kan....

22 comments:

~ mizzAmy ~ said...

~ amy ensem tuh saper?? ~

opaq said...

hehehe.....

tak ngaku ler tuh...
amy kan hensem...~

Izzatul Azma said...

kikiki
:P

Jard The Great said...

uits.. lama nyer baru nak reply..ekeke.

opaq said...

itula...

aku stress kebelakangan ni....

Jard The Great said...

apsal ko stress nih? think positif.. nnt cepat ko nmpk tua..hehe

~ mizzAmy ~ said...

~ apakah??? adakah saya ensem? gilo doh kot si opaq nih. *marah nih*. :P ~

opaq said...

jard = aku namapk je tua...
jiwa tetap muda...~

opaq said...

amy = sampainya hatimu~...
ceh macam lagu plak...

saje gurau2....

Anonymous said...

hahahaha
tak kesah la budak kelantan ke atau negeri mana skalipun
yang penting kena baik hati dan comel macam saya
hikhik :">

opaq said...

aku xpernah nengok muka ko soott..~~

camner nak tau ko comel..??

hihihihih..

me3n said...

adeck tuh siapa? mesti dia hensem kan?

ehehehe.

opaq said...

ad3ck tu adalah jelmaan aku...
sebb tu dia ensem..
aku lagi ensem sebenarnyer...

Tny said...

Pergghh!!! Sampai boleh buat N3 utk jwb comments!!! Syabas..

Errmm.. tertunggu gak ni.. nk g tgk citer tu.. ehh nanti jgn lupa kasi review okey..
;)

Unknown said...

ko wat enrty utk jawab sumer nih..

syabbas..syabbas...

heheheheh

opaq said...

hehehe...

aku nak cover entry bawah tu sebenarnyer..

Anonymous said...

kenal laaaa. my relatives.

Unknown said...

oooooooo.. ko nak cover..

keh3.. takyah padam entry tuh, ko post bebanyak, entry tuh nanti turun ke bawah ler...

Chico said...

opaq..kalo ade gambo yang mcm teknik rebonding tu tunjuk la kat blog eh..eh,ade ke gambar teknik rebonding..heheh

tak,gambar yang ade effect sket,tak sengaja ke.chewah.

weh,nak kamera gak.nanak kameraaaa.nak tangkap gambo banyakkkkk222!!#teriak keling#

opaq said...

hanalalala = nak kenal ur relative kat sini leh??

hahaha...

cik konpius.. =xleh, kena delete gak..


dari hati = ko nak amik gambar saper??aku xder gambar yang super2..aku xterer pon..biasa2 je

Jard The Great said...

uits..aku tahula ko rajin blog-walking..tp rajin2 la update blog hang..

LoL..

luka bole dirawat..-->(mcm pernah bc komen yg ini tp dimana ek?)

Unknown said...

ari nih aku sokong jard! haitttt