Monday, October 13, 2008

emo di kala banyak job datang menimpa...(aku bukan mengeluh..aku sgt suka kerja, duit masyukk)

pernah makan kerbau mangga???
ikan 4 rasa...??
ayam goreng kfc..(bercili tapi tak pedas,rangup tapi lembut, blablabla....)..??

senang pikir, makanan yang ada 4 rasa : masam, manis, masin, pahit(kelat)...

hidup pun begitu juga..
macam masakan...
senang kan...
yang perlu hanya lidah...umpama hati..

kalau masam, tambahkan gula...mungkin juga kamu kamu semua minat yang masam2...

kalau manis, err....(xtau)...tapi aku percaya, ramai yang suka manis..kan??
sebab manis bukan sekadar manis, ianya tinggalkan kesan...
manis banyak jenis, manis sangat, manis sederhana, terlalu manis, manis sangat2...banyak.

kalau masin, tambah air...

kalau pahit, tambahkan apa2 (xtau juga)....

senangkan...~~

tapi hati senang luka...



dude, kau ada problem, selesaikan...
tambahkan apa yang patut untuk menyedapkan lidah kamu..
kalau kamu fikir maruah kamu....mati hidup semula, belum tentu akan selesai...


x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x


apa aku merepek ni...??

mungkin disebabkan serpihan2 menjadi orang yang disyaki mencuri henset hari tu agaknya...

mungkin jugak aku datang bulan kot...~

haih~...

17 comments:

Super Nia Hana said...

dah.lelaki mana datang bulan
eheheeheh

emo?std la tu opaq..watashi pun samaaa
uwaaaa

Jard The Great said...

hmm... disyaki mencurikk?? siannyer.. huhu..
(aku pong pernah disyaki.. buat grafitti kat dinding awam.. =p)

~ mizzAmy ~ said...

~ opaq, berani kerana benar. so, just ignore jer apa yg diorg duk kata tuh. selagik tak dek bukti diorg pun tak leh nak buat apa2 kan? so, wat bodoh jer la... ~

opaq said...

hana chubby+tomei...=

tu la...tetiba je emo n rasa nak menulis...tengah2 banyak keje ni...


jard tak great = eleh..~
ko pandai wat grafiti ker...?

opaq said...

mizzamy yang hensem =

tapi, tu la,...malayu kuno kan...
biasala...
nak wat bodoh pon, dia buat pandai ngan kita..

Anonymous said...

kerbau mangga?? apakah itu. hehe. kerabu mangga la wei. nak emo pun, agak² la hehe..

suspek curik hp?? hehe.. ko cakap kat diorang, ape kelas curik hp. kalu kena tuduh curi masa ke curi tulang ke, baru ade kelas. hehe..


ps: thanks for kad raya. jom lepak kat blog aku, aku tak tuduh ko curi hp. jom la.

opaq said...

hahaha...
aku baru prasan...
ceh..~

salah taip tu..KERABU MANGGA...
hehehe...

aku xsuka curi, aku suka buang..
buang angin.hahahaha...

jap lagi aku pi umah ko...
lepak sana....


sama2....aku bagi kad raya tu ikhlas tok ko...

Tny said...

Hahahaha Opaq datang bulan!!! :P

Ermm.. apa ni main syak syak plak nih.. x besh lah klo terkena cmtu..

Teruskan usaha anda [bekerja]

Cheni Khair said...

nak pad?

slim? ada wings? pilih je...dalam drawer banyak...bulan depan ganti balik... mahal woooo...

Jard The Great said...

hehehe...lupa mo ucap.. thanks banget for the card.. adorable gitu..

me3n said...

kerabu mangga lah ehehe. laa henset ko kene curik? abes no dalam kad raya ko tuh sama lagi tak? (saje nak bagi feedback dr komen ko ;p)

so0tspirit said...

PM-ass huh?
weh, kerbau mangga ai tak penah mkn
tp kerabu mangga pernah la
hikhik
cool yeah opaq
selamat hari raya~

opaq said...

tny = baiklah..akanku teruskan perjuangan ku...(patriotik ni)

jard = sesama...call aku kalo free kang..

ad3ck jopun = bukan henset aku..
henset orang lain..
aku dituduh...


soot~=

kamu rock..!!yeah..

Unknown said...

kerabu mangga la weii...

ko dtg bln ker?? huih.. bulan mengambangker bln sabit merah??

ko kene tuduh curik hp jer?? tak bestpon tuduhan itu... tak mencabar langsung... ko suh dorg tuduh yg best2 sket... br laaa berbaloi nak rasa tecik ati.. keh3.. ampessjaaa

opaq said...

ehehehe..

tu la..

aku suruh dorg tuduh aku bunuh bush...kan..

baru aku boleh memberontaak giler2..

Jard The Great said...

aku rase.. mesti ad3ck tak bace betul2 n3 ko nih.. hehehe

Unknown said...

btol2.. bunuh bush.. yakyakyak