Sunday, November 16, 2008

andainya ku ada perahu unutk dibawa belayar..

soooootttt~....woootttt~~~....

serius....
aku rasa, bukan sekadar minggu lepas sahaja...
minggu ini juga aku rasa bawah (down)...
kebarangkalian untuk menghasilkan sesuatu yang luar biasa mungkin sukar.....
haih~...

rasa macam nak ambil sarung epal yang berjaring2 tu,
dan sarung kepala biar penyek semua hidung+mulut+telinga...
pergi depan cermin,
dan ketawakan diri sendiri...

tuluuunn...






nak dok skali ngan jard la...
hahahha..

30 comments:

me3n said...

amboi amboi. da ada apa2 ka dgn jard? ku sebagai kawan ucapkan tahniah ;p.

opaq said...

ahahha....

aku tengah isi borang nak masuk umah dia ni...

boleh pakat ngan dia buat panggilan hangit macam ko buat...
ahhaha...


ko marah ke ni??

Anonymous said...

ad3ck cam marah je. hik3..

opaq, ko hantar rombongan masuk meminang je. abis citer.hahaha..

jard ok ape. ade keje. kat rtm lagik. ade kete blueva (kete yg ko suke tu.bleh pergi cameron highland lagik)

pepehal, aku sokong ko darik blakang.hik3..

Anonymous said...

apasal ada nama aku
soooot
pastu penyubiru ckp pasal meminang
ko nak meminang aku ke?
hikhik malunya saya :">

masa aku kecik2 kan
aku slalu amik sarung epal tu n pkai kt kepala
hahahhahahaha
chachat jek aku

Jard The Great said...

siot jer korang nih!!!

patut la aku rase mcm tergigit lidah.. name ku asyik jadi umpatan dalam 2 hari nih..

arggh!!!

Anonymous said...

urm...nape ni??? urm urm... bangun bangun! hehee...

ezzati said...

opaq...gibmepai lagi..aku rse kita b'kongsi perasaan yg sme begitu..

p/s: sila wat request ko nk adiah ape...

p/s2: ko ngan jard the tak great ada skandal???ko b'kongsi perasaan x ngan dia??korang sehati sejiwa??menyukai antara satu sme lain??jika tidak..kembalila pada aku...
jard...sori nk jd memeyh jap...

~ mizzAmy ~ said...

~ ceaceacea.... kak ni, sila la tengok adik kak ni nih. dah pandai dah dia skang... :P ~

opaq said...

penyublue =
ahaha...
nampaknya, kemarahan ad3ck kepada aku dilepaskan terhadap ko dan debik...


soot =
itu la yang aku buat masa kecik2 dulu...
bertambah best kalau bau epal tu ada melekat lagi..


jard =
aku xwat apa2...
hahaha..
boleh ke adik aku masuk minang ko??

me3n said...

opaq tapi ko kene igt, siapa cepat dia dapat. ahahahahahahaha.

opaq said...

ezzati =

sepp...~~~
-aku ngan jard mmg ada scandal...
-JARD TAK SUKA KONGSI2...
-kami sehati berdansa..hahaha...(xpenah tengok pon)
-aku suka 2..dia suka 8...

ko la kembali pada aku...
ko kena balik kelantan...
hahaha....


cik amy hensem =
shhhh~..jangan bagitau dia...
dia yang suruh buat camni...
hahaha..

opaq said...

ad3ck...

ehehhe....
aku suka lambat2....
hahahahaha....
(tumbuh tanduk)

Super Nia Hana said...

jard menjadi lelaki idaman jejaka blog
ahakss

:P

Anonymous said...

to Hana,
Opaq tergila² kan jard sejak jard taruk gambor tangan dia kat blog. haha..
tu baru gambor tangan, belum gambor lain lagik.haha..

opaq said...

hananominai=
jard menjadi lelaki idaman???
wahh....
sejak bila jard tukar jantina??
wahahahahhaa...




penyubiru =
ade ke....bukan la..
aku tergila2 kat jard sejak ko ngan jard dah putus....

Unknown said...

keh3.... aku smpi terkelu nak komen baca komen korang

ezzati said...

heheh..xpela kalo jard x suke kongsi2..
aku rela b'korban utk kbahagian kamu org..
smuge b'bahagie ke anak cucu cicittt

Cheni Khair said...

kepala lututk kamu. tak penah aku ajo ko jadik lagu nih! hak ptuiiii...ambik kahak ijo nih!

opaq said...

cik konpius =
nasib baik tak tergigit lidah macam jard

ezzati =

sesungguhnya pengorbanan ko akan kuhargai..
aahahhaa..sengal btol..

cheni =
memang la...
ko ajar aku lagu kaer...
kan..
hahahah

ezzati said...

cit!!!sengal2 x men yerk..
aku jogging tiap2 ari tau..
otot2 tulang belikat aku sume dlm keadaan stable mableeeeeee...

Jard The Great said...

wei????

ape crite nih???

aku nak tergelak2 bace komen2 korang yg sengal nih...

opaq pandai bergurau yer..(sambil pegang penumbuk)

opaq said...

ezzati =
kalau macam tu,
nanti ko balik kelantan..
ko akan ditest tahap kesengalan ko...
kalau ko tak mampu,
maknanya ko memang sengal...


jard =
alamak...
janganla marah kat aku buat kali ke 2...

~ mizzAmy ~ said...

~ aiyokkk... padan muka kena marah ngan kak ni. *ikut rentak irama yerk*. :P ~

ezzati said...

hahah..test me laaaaa...
aku dh b'sedia mental n fizikal!!
wachaaaaaaaaaa...

jard the tak great buat2 x phm lak...pandai ko psg skandal rmai2 yerk..mcm kan ku tak mengetahui...

Anonymous said...

kenapa down?

try go up. haha.

naik tangga bayak kali :p

Anonymous said...

apa lak lagu kaer...
lagu jason marz featuring kolbi tu ah...

fathi..mehla dtg KL..windu kat kamu nih...mau belanja kamu mamam dengan gaji daku ditempat baru ini...

darulhannan said...

opaque...ko la tlg jawab. kenape nue-yue?

Tny said...

Sape jard? Nk dok sekali... dh lain ni.. Muahahaha.. :))

** memainje..

Down nape plak? Mesti nk kena berholiday ke cameron lagi nih...

opaq said...

tny..hehee...
nak holiday lagi ni...
nak pi kk la...
nak naik gunung..

J u l i a 。.゜✿ said...

ju dah lama tak main sarung epal yg jejaring tu ! best gila.. boleh mentengok mata berubah menjadi sgt sepet.. hidung kemek kemek.. pastu mulut jadi penyek. kekekeke

=D adeh.. geli pulak hati bila teringat.

ok bye bye.