Sunday, November 2, 2008

happy birthday damia

woosshh~~ whosshhh~~


hehe..
jumaat aku berada di birthday party damia yang comel..
damia sangat comel...~
suka sangat berjalan...sampai penat aku nak kejar dia....
mula2, susah nak dapat pic damia senyum+buat aksi sebab damia takut ngan badut...
hehehe...~
damia asyik cakap....

"batut..tatut"

lepas ramai geng-geng damia datang, mula la aksi dia..

haih~
but i had a great weekend..
the parents kak erin and husband very sporting..
guest pon sporting..even bibik damia pon very nice...
(bibik damia dari indon dah boleh speaking kelantan...can u believe it...)
dan budak2 tecik yang memeriahkan majlis...
most importantly, birthday girl yang comel....(see, i said it again...damia comel)
layan piccas <--bak kata amy..
hehehe...
"saya dah becar cikit"

"naper xsampai-sampai lagi ni..."

"pruuiiitttt"

"ala...abang photographer jangan la..damia malu la..."

"kenapa abg photographer ni hensem sangat ni..malu i"


"abg ni lawak la..."


"tengok atas tu"


damia family


fuh..~fuhh...~ susahnya nak padam"

"dapat hadiah besar tau"


"yang ni hadiah kecik pulak"


"agaknya, apa dalam ni eh??"

"jom kita lawan pedang belon"


"peace...saya mesti lebih..peace saya lima"

ini adalah cara untuk memakai topi dangan betol...hehe..

enjoy and chill dude....~

23 comments:

Cheni Khair said...

anak ko yang mana satu fathi??
hahahahahahah...

opaq said...

ceh...~
anak aku ada dalam perut aku lagi ni ha....~

hjahahhaha...

Anonymous said...

comel nyee

Anonymous said...

..sampai penat aku nak kejar dia....
mula2, susah nak dapat pic damia senyum+buat aksi sebab damia takut ngan badut...
hehehe...~
damia asyik cakap....

"batut..tatut"


apa yg ku paham drpd statement di atas..err..ko jadi badut ek? hehe

Anonymous said...

hahaha
comel!
panasian ka?
mak dia mcm org putih jek

opaq said...

hanalalala...= saya lagi comel tau


en.penyu = bukan la..kulit aku cerah..badut tu gelap..

soot = panasian???mak dia orang kelantan ar...

Anonymous said...

hahahaha~
awat aku salah tgk
mcm panasian
bangga klu mak dia dgr
hahahaa

opaq said...

hehahaha...panasian tu apa babe??

~ mizzAmy ~ said...

~ comelnya Damia nih. cam chinese lak muka dia. besar2 nanti mesti cun melecun nih...

btw, abg photographer ker, uncle photographer? hahahahaha... :P ~

opaq said...

amy~....

itula..mulut dia petah bercakap tu...

damia panggil abang ok..
ejhehehehe...
still muda...

Unknown said...

cute siyot..

mak dia mmg cam ala2 mat salleh gitu...

Jard The Great said...

lorr... dier dah update rupenyer...kekeke..

comelnyer.. betul2 mcm org sabah.. haha.. (ade keturunan chinese ke nih?)

Anonymous said...

mcm orang cina. tp tgk bapak dia gelap. tgk mak dia pulak cam caucassian.. huhu.. tgk2 orang kelantan. cantik n comel. ^_^

Anonymous said...

ups. silap. dh tgk balik, bapak dia cerah plak. hehe.

opaq said...

cik konpius = mak dia orang kelantan

jard tak great = ada kot...mungkin..

nindw yg malas log in = kenapa malas2 ni..hehehe...kalau tengok depan2, memang comel giler...

petah bercakap ni...tanya sikit, jawab seribu patah...

Anonymous said...

comelnyerrrr...damia tuh....tapi aku geli gelemen argh! dgr 'abg photographer' tuh...uncle lebeh sesuai.

Cheni Khair said...

ye ke pakcik potograper tu berkulit putihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh???

ye kerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr??????

blahhhhh laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

me3n said...

damia neh kalau da besar mesti chun ehehe.

opaq said...

tekelit = ahaha...
jangan geli..itu adalah kenyataan yang xleh diubah..
hahaha

che ni...saya sangat putih ok..gebu lagi..

adeck = bakal awek anak aku nanti tu.
haha/.

Anonymous said...

comeynya dia...

Tny said...

BUat coverage photo shoot utk besday ni ker? Bertuahnya dak Damia ni.. kecek2 dh ada besday party meriah cm gini..

Ala.a..laa.. damia malu ngn photographer!!! :P Ke terbalik??? :D

Anonymous said...

panasian tu org mix asian + Caucasian

Juliana Saidy said...

anting2 dia mmg vouge