Thursday, November 6, 2008

menggapai bintang...


kiok..kiok..kiok~~

dalam hidup, setiap perkara mesti berpasangan..
lighter & rokok, selipar & kaki, matahari & bulan, sudu & garpu...
macam2 la...semuanya berpasangan...
kalau berpasangan, hampir 90% sempurna..
lagi 10% adalah usaha untuk mengekalkan kesempurnaan bersama2 pasangan itu...
walaupon nilai 10% adalah sikit, tapi kalau tidak dijaga ngan rapi,
kesempurnaan 90% tu lenyap serta merta..
hebat nya penangan 10% tu...

apa yang aku nak nyatakan disini,
apa yang penting kerjasama!!!! ialah,




NORMAN HAKIM, ko kejam..

kesian kat Abby....
aku emo sebab tengok melodi ptg semalam..

11 comments:

Anonymous said...

aku kesian kat kedua²nya sekali. kedukaan & kesusahan diorang diambil kesempatan oleh orang lain tuk mengaut keuntungan.huhu..nasib ko la..

Tny said...

Alaaa...

Igtkan apalah tadi... memula bc tu, mmg feel abih lah.. igtkan cerita psl tuan punya blog..

Rupanya gosip artis!!!! :P

Anonymous said...

aku ingt,yg dorang gaduh tu lakonan jek..cet betul upernyer..

apsal gmbr hero paq?

Unknown said...

ko sama cam akak dalah hot petang tadik, emo btol dia..

aku rasa kalo norman depan muka dia, mau dia lempang n pijak2 norman

Chico said...

opaq..mungkin kau faham apa rasanya jadi orang yang tak tahu apa2 tapi tetap menjadi mangsa.

~ mizzAmy ~ said...

~ tuh la. emo jugak la tengok kisah abby kat melodi. menitik gak airmata ku. huhuhu... ~

opaq said...

mr. penyu blue = kaut keuntungan macam nelayan pakai pukat tarik kan..

tny = sbenanyer malas nak gossip pasal artis ni, tapi dah emo sangat aritu..

wear = aku saja letak gambar hero tu..ehehe

cik konpius =
aku xder la samapi camtu..

dari hati..=
yer..aku pernah..

mizzamy = meh nak lapp...i lap u nak??

Cheni Khair said...

eyuu...

Chico said...

betulla,yang penting kerjasama.kalau takde kerjasama,sebelah pihak je,memang takkan jadi ape2.

acu said...

kesian ABBY....

Juliana Saidy said...

even i ni pompuan tp jgn diletakkn ksilpan tu pd sblh pihak je. hmmmm.... bkn i ni minat kt si specky tu tp yg pntg komunikasi. btw msg2 ada xprnce sndri. pndai2 la nk hdup. emo??? hmmmm....at least u ada prsaan gk bro drpd sstgh org tu yg mmg x amik tau lgsung(mcm saya ni) hehehe.....