Tuesday, August 4, 2009

aku yang tak laku2

uuuuuuuu....uuuuuuuuuuu...

angin bertiup...

aku terbatuk...

malam jumaat lepas,
selepas balik dari public phone,(baca entry lepas)
aku terus berniat untuk pulang kerumah...
hajatnya nak berehat sebab keesokan hari nya adaah holiday(jumaat)..

jadi dengan niat yang suci itu, aku pulang kerumah...

sampai dirumah, aku terkejut sbb pintu pagar terbukak,

padahal aku dah tutup lepas keluar tadi..
dan oleh sebab itu, ada seekor kepunyaan bapa sedara aku anak lembu dihalaman rumah aku..
sedang memakan anak2 pokok yang dikebunkan oleh bapak aku setiap petang..

jadi dengan rasa geram dan musykil...

aku kejar anak lembu tu utk menghalau anak lembu tu keluar(aku masih berada diatas moto)...
anak lembu tu lari ketakutan dan lari keluar...
sesudah anak lembu tu keluar, aku tutup pagar dan park motor bawah garaj..

aku tongkat moto dan berjalan 3-4 langkah menuju pintu masuk rumah,

DANNGG~~~!!!!

terkejut beruk...

anak lembu masih disitu...

haih~...GILER!!!!`...

aku berundur 2 - 3 langkah...

dengan semangat dan rasa berani, ku cuba menghalau anak lembu tu keluar,
tapi anak lembu tu xboleh keluar sebab aku dah tutup pagar tu tadi...
anak lembu tu menuju kearah aku dari arah depan..

aku sergah dan lembu tu lari berpusing2 mencari arah keluar...
masa anak lembu tu berpusing2, aku cepat2 tarik pintu pagar..

dan lari dok bawah garaj...

lepas, tu anak lembu tu pergi dengan aman...

selepas anak lembu tu keluar, aku cepat2 tarik pagar tu balik dan sempat berpaling kiri kanan...
cuma ada seekor anak lembu je...

huhu...aku termenung jap depan umah...
giler seram...aku xpikir bukan2 sebab aku pikir mungkin anak lembu tu ada dua ekor...


halaman rumah aku dikala malam...

sila tonton video dibawah untuk dapat fullview halaman rumah aku...















pagi esok, aku tanya bapak sedara aku...

anak lembu tu cuma seekor je...





haih~....

9 comments:

FaRrA DeeN said...

Hantu anak lembuuuu!!!~ Hahaha!~!!~

Unknown said...

kih3, hantu org aku besala dgr.. nih hantu anak lembuuuuuuuuuuuuuuu??

kih3.. ok, aku pon seram sekali.. :P

army4war said...

anak lembu tu bonceng moto ko kot, time ko kunci pagar tu.. tak pun anak lembu tu panjat pagar balik.. hahaha... jangan pandang rendah pada beliau.. hahahah!!

zonaku said...

hehheheee.. ko jer rasa dia dah keluar.. padahal dia patah balik.. hehhehehehehehhe (cover line)

ezzati said...

ermm..apakah..jeng jeng jeng

opaq said...

farra = hihihi...hantu baru ni

cik konpius = seram weeiii....

migha = siot, ko wat aku lagi takut je..

zona = tak lah..dia mmg kuar, aku nampak beb,..


zati = huhuhu..seram2...

katak© said...

auw.. bang! moooo..
saya bonceng abang..
abang bonceng saya..
auww.. mooo!!!

Anonymous said...

hahaha...

siot je...

patut aku rsa berat je moto aku malam tu...

lembu kat blakang aku..

hahaa

~ mizzAmy ~ said...

aiyoookkk... tak tahu. ada hantu anak lembu. hahahaha