Thursday, August 13, 2009

prreeet.....tett...teeett....teeettt...


bunyik motor...hihihi..

ya..ya...
aku mau menunggang motor...

mungkin antara sebab aku mahu menunggang ialah :
sudah 3 hari berturut-turut...
hari pertama, terrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrlanggar bontot kereta orang..30km/j..slow je..
hari kedua, hampir dilanggar dari belakang...............
hari ketiga, brek mengejut sangat2.............

kereta aku sangat power..
tak boleh bawak slow...

dan aku memang berhajat untuk menaiki motor dalam bulan puasa ni...
lebih cepat sampai kerumah untuk bersenang-senang dan singgah di mana2 bazar ramadhan..
dan dapat mengaji sebelum buka puasa...(lepas buka, kompom xngaji dah)

antara motor hebat yang pernah ku naik..







haih~...

disamping mahu berjimat...

9 comments:

starry~ said...

comelnyaa moto spanbob!!

opaq said...

hihihii...
tau xpe...

zonaku said...

hehehehee.. if moto oren tu maybe la aku leh naik... y last tu, akutakat tengok jer laaaa

en_me said...

chantekkk spongebob tewww.. salam menyambut ramadan abang opaq itteww

opaq said...

zona =
hehe...saiz kita sesuai naik moto yang last tu la..hehe

en_me = selamat2...abang???auuuuwww

Anonymous said...

saya suka yg spongebob tu! haha

opaq said...

hihiihi..

jom kita naik moto sama2..hahaha..

army4war said...

aku ada moto tapi tak de lesen moto.. cam ne!?

Yunus Badawi said...

Baguslah niat ko nak mengaji bulan puasa ni. Semoga ko dapat khatam 30 juz.