Sunday, August 23, 2009

h2 n2

bukan penyakit baru...
h2n2 bermaksud, hari ke-2 night-2........
hihihi..

kalau jard menyatakan bahawa perkara yang tak sabar menunggu apabila buka puasa adalah mengorek hidung,

aku pulak tak sabar nak sahur...

walaupon mengantok sakan..

aku tak sabar...

time nak sahur, mesti aku bangun cepat2...









walaupon syaitan dan iblis dah di ikat..

aku tak sabar jugak nak bangun sahur...







selain nak menghadap sajian dipagi hari,
















aku juga tak sabar nak menonton NUR KASIH.....

hihihi...



"nuurrrrrr....kasihhhhhhh~......nnnuurrr kasih........~~~"
nyanyi2 dalam hati...





haih~....

19 comments:

Cikgu Ije said...

nur kasih buat ulangan episod mana ye time subuh? ije baru sekali tgk. minggu lepas. nak gak tgk yang terlepas~

opaq said...

dari episode 1 lagii...pg tadi episode 2 dah....huhuhu..

meh tgh beramai2 meh...

Jard The Great said...

eh.. bole gak tinguk kat youtube beb.. ahaha.. itupon kalo line tgh laju.. hoh

sentosa77 said...

makan juge la.. yng ko ingat..hehe

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...
This comment has been removed by the author.
opaq malas nak log in said...

jard =
mana layan tengok kat u tube...
gambar xclear maa...

xbest...tapi kalau tgk ngan ko, aku xkesah..tengok2 kat mana2 pon boleh..
hihihi...

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
opaq malas nak log in said...

zaidon...

tu mesti...hahaha...

sentosa77 said...

huh.. banyakye comment kena delete, ade awek nak ngorat ko ker Opaq.. hehe

Uzaime Syahmee Trading said...

ha ah...ada 'sarah' dalam idop ko ker? hihihih

opaq said...

zaid..tu la pasal...
aku dah baca balik komen dia tuu dlm email aku.....hihihi..

awek ni mmg nak ngorat aku la..hihihi..


zati - ingatkan sape la tadi...
ceh..~

Anonymous said...

WATASHI SUPER HANA..

er..actually kann..inilah kali pertama watashi tgk nur kasih episode 1 pada masa sahur

kalo tak..mmg tak tgk la kan..
leh tahan citer dia

~ mizzAmy ~ said...

amy tak pernah miss tengok citer nur kasih ni. layan babe... next episode lagi lah tak sabar nak tengok.

starry said...

lerrr tengok ulangan punya rupanya. haahahaa

opaq said...

superhana =
tu la pasal...adik opaq melompat2 pagi2..hehee

amy =
hehehe...nanti adam marah aidil..heee

opaq said...

setari =

ulangan pon layan beb...~..hahaha

Unknown said...

oooooooooooo... time sahur ada ek?? aku slalu on fesbuk,.... hehehehehe

Anonymous said...

salam

kalau bolehla enche opaq, sila hostkan gambar/banner Nur Kasih tu kat blogspot sendiri. Kalau directly ambik dari my blog, maknanya bandwidth saya dicuri. uhuk. =)